کد خبر: 420212
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۸:۲۴:۲۹
| |

«من و خارپشت و عروسکم» با همکاری کانون پرورش فکری ساخته می‌شود

امیر سحرخیز ضمن اشاره به تولید انیمیشن اقتباسی «من و خارپشت و عروسکم» از پخش مجموعه انیمیشن «چیا» در تابستان از تلویزیون خبر داد.

«من و خارپشت و عروسکم» با همکاری کانون پرورش فکری ساخته می‌شود
کد خبر: 420212
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۸:۲۴:۲۹

اعتمادآنلاین| امیر سحرخیز کارگردان انیمیشن، درباره تازه‌ترین فعالیت‌های انیمیشنی خود گفت: در حال حاضر تولید یک انیمیشن کوتاه با نام «من و خارپشت و عروسکم» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در دست دارم که با اقتباس از کتابی با همین نام نوشته راضیه دهقان‌سلماسی ساخته می‌شود.

وی درباره این اثر توضیح داد: زمانی که کتاب «من و خارپشت و عروسکم» را خواندم تأثیری روی من گذاشت که سال‌ها تجربه نکرده بودم و فکر می‌کنم این اثر مفاهیمی مهم و جدی را برای کودکان و نوجوانان بیان می‌کند که کمتر در کتاب‌های مشابه دیده بودیم.

سحرخیز همچنین درباره دیگر اثر خود گفت‌: یک سریال انیمیشنی با نام «چیا» هم در دست تولید دارم که قرار است تابستان امسال از تلویزیون پخش شود، این مجموعه برای گروه سنی خردسال ساخته شده و امیدوارم بتواند در جذب مخاطب خردسال موفق عمل کند.

وی بیان کرد: این مجموعه برای مرکز پویانمایی صبا ساخته شده است و داستان آن در مورد بچه‌ای به نام چیا و 2 دوست خود که شامل یک عروسک شیر با نام شیرابی و یک زنبور با نام زنبورک هستند، است.

این هنرمند تاکید کرد: «چیا» در 50 قسمت برای اولین بار به صورت 4k در تلویزیون ساخته شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها