کد خبر: 420217
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۸:۳۲:۵۲
| |

سلیم غفوری:

«محسن یزدی» می‌تواند با برنامه‌ریزی خیلی خوب، شبکه مستند را هدایت کند

مدیر سابق شبکه «مستند» با اشاره به انتصاب محسن یزدی به‌عنوان مدیر جدید این شبکه بیان کرد که او به خوبی می‌تواند در فضای اجتماعی، انقلابی، تاریخی و سایر فضاها اهداف شبکه را پیش ببرد.

«محسن یزدی» می‌تواند با برنامه‌ریزی خیلی خوب، شبکه مستند را هدایت کند
کد خبر: 420217
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۸:۳۲:۵۲

اعتمادآنلاین| سلیم غفوری مدیر سابق شبکه مستند با اشاره به انتصاب محسن یزدی به‌عنوان مدیر تازه این شبکه تلویزیونی، گفت: محسن یزدی پیش از این و در مرکز مستند حوزه هنری در فضای مستند تنفس و فعالیت کرده بود و در شبکه سه هم به‌عنوان قائم مقام مدیر شبکه، در همین فضا مسیرش را ادامه داد و برنامه‌ریزی و هدایت تولیدات مستند شبکه سه به عهده وی بود.

وی ادامه داد: به نظرم محسن یزدی می‌تواند با برنامه‌ریزی خیلی خوب، شبکه مستند را هدایت کرده و در فضاهای اجتماعی، انقلابی، تاریخی و سایر حوزه کارهای شبکه را پیش ببرد.

یزدی جزو شورای اندیشه‌ورزی شبکه مستند بوده است

غفوری با اشاره به پیشینه حضور محسن یزدی در شورای اندیشه‌ورزی شبکه مستند اظهار کرد: ما از سال‌ها قبل و از زمانی که محسن یزدی در حوزه هنری بود در شبکه مستند با هم تعامل داشتیم و بعد از آن هم این تعاملات باقی ماند.

یزدی جزو شورای اندیشه‌ورزی شبکه مستند هم بود و به اجمال در جریان فعالیت‌های شبکه قرار دارد.

مدیر شبکه افق درباره اولویت‌های شبکه مستند در دوران جدید هم عنوان کرد: قاعدتاً هر مدیری خودش اولویت‌ها را تعیین می‌کند با این حال شاید محسن یزدی بخشی از مسیری را که ما طی کردیم طی کند و یا رویکردهایی را تغییر داده و اصلاح کند.

توجه به حوزه مستندهای مرتبط با انقلاب اسلامی، حوزه تولیدات اجتماعی، ایرانگردی، توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در کشور وجود دارد و توجه به اتفاقات مثبتی که در این سال‌ها در کشور رخ داده مورد تاکید ما بوده است و حتماً مورد توجه مدیریت جدید شبکه هم خواهد بود.

همیشه کارهای نیمه‌تمام هست

مدیر سابق شبکه مستند در پاسخ به اینکه کار نیمه تمامی در شبکه داشته که در زمان حضورش نتوانسته آن را به سرانجام برساند، گفت: فعالیت در رسانه هیچ گاه تمام نمی‌شود، ما در رسانه آنقدر با اتفاقات به روز و جریانات تازه مواجه هستیم که هر چقدر کار کنیم باز هم کارهای انجام نشده‌ای وجود دارد. خود ما هم در شبکه مستند کارهایی انجام دادیم با این حال حتماً کارهایی هست که باید ادامه پیدا کند و یا به نتیجه برسد.

وی در پایان گفت: در این سال‌ها در حوزه انقلاب و مستندهای اجتماعی کارهایی در شبکه مستند انجام شد که البته تلاش دوستان مستندساز بود با این حال تلاش‌هایی را انجام دادیم و شاید هنوز کارهایی هم بر زمین مانده باشد اما می‌دانیم با نقطه مطلوب فاصله داریم. ان‌شاءالله آقای یزدی در شبکه مستند بتواند این کارهای انجام نشده را به پایان برساند

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها