کد خبر: 420240
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۹:۱۳:۱۱
| |

نگرانی کاپیتان برای پرسپولیس

کاپیتان پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در چند فصل گذشته شاکله خود را حفظ کرده است و اگر در پایان این فصل بازیکنان تاثیرگذاری به جز علیرضا بیرانوند مثل مهدی ترابی، بشار رسن و علی علیپور از این تیم جدا شوند، شرایط پرسپولیس برای لیگ بیستم نگران‌کننده خواهد شد.

نگرانی کاپیتان برای پرسپولیس
کد خبر: 420240
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۹:۱۳:۱۱

اعتمادآنلاین| حسین عبدی در ارتباط با مسیر پیش‌روی تیم فوتبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: ما با تیم‌های کره شمالی که از نظر فیزیکی تیم قدرتمندی است، قطر که در رده بزرگسالان قهرمان آسیا شده است و بحرین که میزبان مسابقات است، همگروه هستیم و کار دشواری پیش‌رو داریم.

وی در ادامه در خصوص همگروه‌های ایران، تصریح کرد: قطر بیش از 8 سال است که از پایه روی فوتبال خود کار می‌کند و تیم قدرتمندی هستند. فکر می‌کنم ما در سخت‌ترین گروه قرار گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران که خود هدایت پایه‌های پرسپولیس را هم بر عهده داشته، در پایان پیرامون آینده این تیم، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در چند فصل گذشته شاکله خود را حفظ کرده است و اگر در پایان این فصل بازیکنان تاثیرگذاری به جز علیرضا بیرانوند مثل مهدی ترابی، بشار رسن و علی علیپور از این تیم جدا شوند، شرایط پرسپولیس برای لیگ بیستم نگران‌کننده خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها