کد خبر: 420275
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۰:۱۰:۱۰
| |

حسین نورانی‌نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت:

نگاه‌های تنگ‌نظرانه، جناحی و امنیتی برچیده شود

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: باید نگاه‌های تنگ‌نظرانه و جناحی و امنیتی برچیده شود. خیلی سخت است شهروندانی هم در تنگنای معیشتی و اقتصادی و سلامتی باشند و هم اظهار نظراهایشان انگ بخورد.

نگاه‌های تنگ‌نظرانه، جناحی و امنیتی برچیده شود
کد خبر: 420275
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۰:۱۰:۱۰

اعتمادآنلاین| حسین نورانی‌نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت اظهار کرد: کرونا همه ابعاد زندگی بشر اعم از زندگی کاری و اجتماعی‌اش را تحت تاثیر قرار داده، پس سیاست وتصمیمات سیاسی هم خارج از این موضوع نیست.

وی در ارتباط با نحوه فعالیت فعالان سیاسی در دوران کرونا گفت: بخشی از فعالیت های پیشین در عرصه سیاست با کمک ابزارهایی مثل شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها به صورت آنلاین انجام و جای خالی جلسات حضوری به کمک تکنولوژی جبران شده است. ما در حزب اتحاد جلساتمان را منظم به صورت مجازی برگزار می کنیم و حتی راندمان کارمان هم بهتر شده است.

وی افزود: البته در جلسات حضوری برون دادهایی داریم که در مجازی امکان پذیر نیست؛ چراکه فعالیت سیاسی فعالیت جمعی است و با مشارکت مستقیم افراد تحقق می یابد و حالا در شرایط کرونایی تا حدی این مشارکت کاهش پیدا کرده است .

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: شرایط کرونایی باعث شده اولویت ها نزد جامعه و نخبگان جا به‌جا شود مشکلات اقتصادی و دغدغه های بهداشتی خیلی زیاد شده و اولویت مردم بر این اساس تغییر پیدا کرده است. مسائل معیشتی، اشتغال و امنیت شغلی برای مردم فوق العاده مهم شده است. یکسری افراد شغل از دست دادند و عده ای در آستانه از دست رفتن شغلشان هستند. افرادی که مستاجر هستند به خانه های کوچک رفته و در شهرهای کوچک مستاجران به روستاهای کوچک تر رفتند.

وی تصریح کرد: همین اتفاق در سفره های مردم رخ داده است. مشخص نیست تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند، اما باید بدانیم مردم دارند نجیبانه تحمل می کنند. آن‌ها باید چشم انداز مشخصی از سوی حاکمیت داشته باشند . تغییر اولویت های مردم باید در سطح کلان هم رخ دهد. این نکنه بدیهی است که باید با توجه به مشکلات کشور تغیراتی در سیاست خارجی و تغیراتی در سیاست های کلان صورت بگیرد.

این فعال سیاسی گفت: باید نگاه های تنگ نظرانه و جناحی و امنیتی برچیده شود. خیلی سخت است شهروندانی هم در تنگنای معیشتی و اقتصادی و سلامتی باشند و هم اظهار نظراهایشان انگ بخورد، چنین جامعه ای را تا حدی می توان کنترل کرد. باید چاره اندیشید. حاکمیت باید نشان دهد در سیاست های کلانش تغیراتی به خواست و به نفع مردم شکل داده است ؛ تا الان مردم خیلی برای حفظ نظام از خود گذشتگی کردند، حالا نوبت حاکمیت است.

نورانی‌نژاد در پایان یادآورشد: انتخابات ریاست جمهوری را هم ذیل این تحلیل می دانم و معتقد هستم همه در این انتخابات باید دغدغه های مردم را در نظر بگیرند. باید از حالا اندیشید که اگر شرایط کرونایی به همین شکل بماند شکل اجرایی انتخابات چگونه می‌شود،؛چراکه پیش‌بینی های لازم از حالا باید صورت گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها