واکنش استقلال به شکایت پارس جنوبی جم

دیدار پارس جنوبی و استقلال، یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران شده است. اخیرا مدرکی منتسب به تیم پارس جنوبی جم منتشر شده است که نشان می‌دهد تعداد افرادی که در این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند زیر 25 درصد بوده است

واکنش استقلال به شکایت پارس جنوبی جم
کد خبر: 420279
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۰:۲۱:۲۴

اعتمادآنلاین| غیبت استقلال در بازی با پارس جنوبی به استناد ابتلای بیش از 25 درصد اعضای این تیم به ویروس کرونا به یکی از پرونده‌های شبهه‌دار فوتبال ایران تبدیل شده و اخیرا مدرکی منتسب به تیم پارس جنوبی جم منتشر شده است که نشان می‌دهد تعداد افرادی که در این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند زیر 25 درصد بوده است و با توجه به همین مدرک است که پارس جنوبی سفت و سخت درخواست تجدیدنظر در پرونده را به کمیته استیناف ارسال کرده تا به نتیجه بهتری دست یابد ولی استقلالی‌ها هم ادعای خودشان را دارند که فعلا به تایید سازمان لیگ هم رسیده است.

در این رابطه سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره این مدرک اظهار کرد: این لیست به هیچ عنوان درست نیست.

لیست تیم ما در اختیار سازمان لیگ است و چیزی که منتشر شده است به دوران قبل از کرونا برمی‌گردد. همانطور که مشخص است این لیست مربوط به نیم فصل اول است و در حال حاضر ارزش و اعتباری ندارد.

او ادامه داد: در حال حاضر یوسف دانشیار و هادی مباشری چرا در این لیست حضور دارند؟ این دو نفر مدت‌هاست از استقلال جدا شده‌اند. این ها جوهایی است که علیه استقلال به وجود می آورند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها