کد خبر: 420352
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۳:۰۵:۲۷
| |

سعید آذری:

فولاد به کرونا باخت

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره بازی شب گذشته تیمش برابر پرسپولیس گفت: باید تسلیم تقدیر شد و شکست را پذیرفت؛ پیروزی و شکست دو بال یک مبارزه هستند. پرسپولیس در نیمه‌ای که بهتر بود موفق شد گل بزند اما این اتفاق برای تیم ما رخ نداد. ما به کرونا باختیم و در نیمه دوم دچار افت شدید شدیم.

فولاد به کرونا باخت
کد خبر: 420352
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۱۳:۰۵:۲۷

اعتمادآنلاین| سعید آذری درباره شکست یک بر صفر دیشب (شنبه) تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا باید از کادر فنی و بازیکنان تیم نهایت تشکر را داشته باشم که با وجود سپری کردن روزهای سخت، خود را برای این بازی آماده کرده بودند. با اتفاقاتی که افتاده بود (ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان به کرونا) از لحاظ فیزیکی و روانی افت کرده بودیم که در این شرایط برگشت به شرایط ایده‌آل سخت می‌شود.

وی عنوان کرد: تحت شرایطی بازی کردیم که ما را زیر سؤال برده بودند و فکر می‌کردند خلاف واقع حرف زده‌ایم اما در بازی مشخص بود، فولاد بیشترین ضربه را از کرونا خورده است. به هر ترتیب باید تسلیم تقدیر شد و شکست را پذیرفت؛ پیروزی و شکست دو بال یک مبارزه هستند. پرسپولیس در نیمه‌ای که بهتر بود موفق شد گل بزند اما این اتفاق برای تیم ما رخ نداد. ما به کرونا باختیم و در نیمه دوم دچار افت شدید شدیم. کمر تیم شکسته و باید برای بازی‌های بعد خود را به فرم ایده‌آل برسانیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره ابهامات داوری این بازی گفت: بحث داوری را بگذاریم برای کارشناسان این امر. بیژن حیدری همه تلاشش را کرد تا شرافتمندانه و عادلانه سوت بزند. ما بازی را باختیم و باید قبول کنیم ولی هر کاری که در توان‌مان بود انجام شد. باید بپذیریم توان فیزیکی ما در نیمه دوم تحلیل رفت اما بازهم شرافتمندانه باید باخت را بپذیریم و بدانیم که همه تلاش‌شان را کردند. وقتی می‌بازیم نباید تقصیر‌ را گردن شخص سومی بیندازیم. من به حیدری و کمک داور بازی احترام می‌گذارم.

آذری درباره اینکه این تیم با وجود دو بازی کمتر جایگاه خوبی در جدول دارد و به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی کسب سهمیه آسیایی مطرح می‌شود، یادآور شد: باید فشار را از روی تیم‌مان برداریم. از ابتدا گفتیم امسال تیمی هستیم که می‌خواهیم فقط پیشرفت کنیم. کسب 39 امتیاز در 23 بازی و قرار گرفتن در این جایگاه، طبق فرایند پیشرفت بوده و نه نتیجه‌گرایی.

وی درباره وضعیت آیاندا پاتوسی، عنوان کرد: پاتوسی غیرحرفه‌ای عمل کرده و وزنش چند کیلو بیشتر شده است. جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های او داشتیم، چون او اصلا شرایط بازی ندارد. اینکه به دلیل شرایط آفریقای جنوبی نمی‌توانسته تمرین داشته باشد، تا حدی قابل قبول است اما اینکه چرا وزنش اضافه شده، جای سوال دارد. او می‌توانست جلوی شکمش را بگیرد و 6-5 کیلو چاق نشود. رفتار پاتوسی غیر حرفه‌ای بوده و هواداران بدانند اگر او مقابل پرسپولیس بازی نکرده فقط به دلیل عدم آمادگی‌ بوده است.

مدیرعامل فولاد گفت: به آینده امیدواریم و با همه توان تلاش می‌کنیم تا این باخت را فراموش کنیم. باید دست کادر فنی تیمم را ببوسم که در این شرایط کار سختی برای آمادگی تیم داشته است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها