اتومبیل فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» به حراج گذاشته می‌شود

اتومبیل معروف لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو به حراج گذاشته می‌شود.

اتومبیل فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» به حراج گذاشته می‌شود
کد خبر: 420515
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۰۸:۵۶:۵۳

اعتمادآنلاین| بخشی از رویداد یادگاری‌ها که توسط پراپ استور برگزار می‌شود، اتومبیل مربوط به دو شخصیت ریک دالتون با بازی لئوناردو دی کاپریو و کلیف بوث با بازی برد پیت است که در دو تاریخ 26 و 27 آگوست به حراج گذاشته می‌شود.

این حراجی در لندن و لس آنجلس مستقر است و پیشنهاد‌ها برای خرید به صورت آنلاین ارائه می‌شوند.

ارزش کادیلاک زرد رنگ دیکاپریو در این فیلم سینمایی حدودا 45 تا 55 هزار دلار تخمین زده شده است و خودروی دیگری که متعلق به برد پیت بود نیز رقمی بین 20 الی 30 هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

اتومبیل شخصیت دی کاپریو که همیشه توسط برد پیت رانده می‌شد، مدت زمان زیادی را در فیلم به خود اختصاص می‌داد.

چندین اتومبیل دیگر نیز مربوط به دهه 60 هالیوود در فیلم سینمایی کوئنتین تارانتینو استفاده شده بود.

در این حراجی، وسایل دیگری از فیلم‌های هالیوودی به حراجی گذاشته شده که شامل لباس مخصوص جان کندی در فیلم «توپ‌های فضایی» دستکش‌های سیلوستر استالونه در فیلم سینمایی «راکی»، کت و شلوار مایکل کورلئونه در فیلم سینمایی «پدر خوانده»، کلاه خلبانی تام کروز در فیلم سینمایی «تاپ گان»، دوربین آلفرد هیچکاک در فیلم «ورتیگو» و همچنین لباس‌های جنیفر لارنس در فیلم سینمایی «بازی‌های گرسنگی» می شود.

ماکت سفینه فضایی در فیلم سینمایی «بیگانه» گران‌ترین وسیله این حراجی است و قیمتی برابر با 300 تا 500 هزار یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

در مجموع، این حراجی شامل 850 آیتم می‌شود که قیمت‌های آن‌ از 100 تا 500 هزار دلار است. این حراجی در سال 1998 توسط استیفان لین تاسیس شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها