امیر مشهدی عباس:

تئاتر «کانون» فعلا تعطیل است

مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد اجراهای تئاتری این مرکز تا پایان هفته جاری تعطیل است و در صورت تمدید محدودیت‌های دولت، ادامه خواهد داشت.

تئاتر «کانون» فعلا تعطیل است
کد خبر: 420518
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۰۹:۰۱:۰۷

اعتمادآنلاین| امیر مشهدی عباس مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره وضعیت فعالیت سالن‌های تئاتر این مرکز و اجراهای تئاتر کودک و نوجوان با توجه به فعال بودن دیگر سالن‌های تئاتری، گفت: ما تابع دولت هستیم و از هفته گذشته که مجدداً محدودیت‌ها در تهران اعمال شد، فعالیت‌های تئاتر ما نیز تعطیل شد و تا پایان هفته جاری ادامه دارد. در صورت اینکه دولت باز هم محدودیت‌ها را تمدید کند، تعطیلی سالن‌های تئاتر کانون نیز ادامه خواهد داشت.

وی درباره ضرری که به گروه‌های تئاتر کودک و نوجوان در شرایط فعلی وارد می‌شود، یادآور شد: در شرایط کرونایی موجود و برای جلوگیری از ازدحام تعداد بازیگران روی صحنه، نمایش‌های پرتابل و تک نفره در سالن‌های تئاتر کانون روی صحنه می‌روند که هزینه تولید این آثار بر عهده کانون است و در نتیجه نمایش‌ها متضرر نمی‌شوند.

مشهدی عباس ادامه داد: در وضعیت کرونایی موجود و برای رعایت موارد بهداشتی و همچنین جلوگیری از متضرر شدن گروه‌ها، برنامه اجراهای با تعداد بازیگر بالا که هزینه تولیدشان نیز بالا هست در سالن‌های کانون روی صحنه نمی‌بریم.

مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون درباره پیش‌بینی زمانی برای از سرگیری اجراهای تئاتری کانون، تأکید کرد: ما آمادگی باز شدن و از سرگیری فعالیت‌ها را طبق شرایط و پروتکل‌های بهداشتی داریم.

وی درباره میزان استقبال مخاطبان و خانواده‌ها از اجراهای تک نفره تئاتری کانون پیش از تعطیلی یک هفته فعلی، اظهار کرد: ما در ایام اجراها از شبی 9 تا شبی 50 نفر فروش بلیت داشتیم. ضمن اینکه از بچه‌های مناطق محروم نیز به صورت رایگان برای تماشای نمایش‌ها میزبانی کردیم.

مشهدی عباس در پایان سخنان خود گفت: در زمان فعالیت سالن‌های بوستان و گلستان کانون، همکاران ما بچه‌هایی را که بدون ماسک در بوستان لاله حضور داشتند به سمت مجموعه دعوت می‌کردند و ضمن اهدای ماسک به آن‌ها استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده را هم به این بچه‌ها پیشنهاد می‌دادند.

تمام تلاشمان را کردیم که در زمینه حفظ بهداشت شخصی در ایام کرونایی برای کودکان و خانواده‌ها فرهنگ سازی کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها