زهرا خواجوی:

لغو لیگ برتر فوتبال زنان درست بود

دروازه‌بان تیم فوتبال زنان وچان کردستان درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال زنان گفت: تصمیم درست همین بود که لیگ برتر فوتبال زنان ادامه پیدا نکرد، چون فوتبال زنان زیرساخت‌هایی مثل فوتبال آقایان ندارد. در حال حاضر می‌بینیم که آقایان با آن همه امکانات درصد آسیب دیدگی‌ها و کسانی که کرونا گرفتند، خیلی زیاد است.

لغو لیگ برتر فوتبال زنان درست بود
کد خبر: 420520
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۰۹:۰۱:۳۸

اعتمادآنلاین| زهرا خواجوی درباره مشخص شدن تکلیف لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: بعد از چهار ماه تکلیف لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد. این درحالی است که شرایط خوبی نداشتیم، چون تکلیف ما مشخص نبود. هیچ سالنی باز نبود که تمرین کنیم. از طرفی استرس داشتیم که اگر بازی‌ها آغاز شود، احتمال آسیب‌دیدگی‌ها خیلی زیاد است و اگر هم بلاتکلیفی ما ادامه پیدا می‌کرد خیلی شرایط بدی بود، چون همه بچه‌ها زحمت کشیده و اسپانسرها هم هزینه کرده بودند.

وی افزود: به نظر من تصمیم درست همین بود که لیگ برتر فوتبال بانوان ادامه پیدا نکرد، چون فوتبال بانوان زیرساخت‌هایی مثل فوتبال آقایان ندارد. در حال حاضر می‌بینیم که آقایان با آن همه امکانات درصد آسیب دیدگی‌ها و کسانی که کرونا گرفتند، خیلی زیاد است. این وضعیت در بانوان بدتر بود، چون وقتی امکانات و حمایت‌ها کمتر باشد، در بخش بانوان اتفاقات بدتری رخ می‌دهد. من از همان اول گفتم که جدول مسابقات با قهرمانی شهرداری بم، نایب قهرمانی وچان کردستان و سومی شهرداری سیرجان خاتمه پیدا کند که خدا را شکر همین اتفاق رخ داد.

دروازه بانوان تیم فوتبال وچان کردستان درباره نایب قهرمانی این تیم اظهار داشت: در مسابقات سال گذشته افتخارات تیمی و انفرادی زیادی را با تیم وچان کردستان کسب کردم و خدا را شکر یک فصل خوب ورزشی را پشت سرگذاشتم و در پایان جواب زحمات خودم و همه بچه‌ها و کادر فنی را با نایب قهرمانی در فصل 98 - 99 گرفتم.

وی به پیشرفت سطح فوتبال بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: هر سال سطح فوتبال بانوان نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت زیادی داشته است و پارسال هم شاهد رقابت تنگاتنگ و زیبایی بودیم، به طوریکه تا پایان بازی آخر نیم فصل اول، تکلیف قهرمان لیگ مشخص نبود، اما در مجموع سال خوبی را پشت سرگذاشتیم و امیدوارم سال آینده تعداد تیم‌های شرکت کننده و حمایت‌ها از ورزش بانوان بیشتر باشد.

وی درخصوص انعقاد قرارداد در فصل جدید گفت: تصمیم جدی برای ماندن یا رفتن از وچان کردستان نگرفتم. تا الان چهار، پنج تیم با من تماس گرفتند و برای سال جدید صحبت کرده‌اند. من با تیمی قرارداد می‌بندم که شرایط بهتری را داشته باشد و به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها