کد خبر: 420675
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۴:۲۰:۳۸
| |

نصرالله سجادی برای دفاع از ایران به سوئیس می‌رود؟

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، محمدرضا داورزنی معاون وقت وزارت ورزش و جوانان، مجید زارعیان سرمربی تیم ملی و دو وکیل فدراسیون جودو، هیئت اعزامی ایران به دادگاه CAS هستند.

نصرالله سجادی برای دفاع از ایران به سوئیس می‌رود؟
کد خبر: 420675
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۴:۲۰:۳۸

اعتمادآنلاین| با استعلام فدراسیون جودو از دادگاه حکمیت ورزش (CAS) رسیدگی به پرونده جودو ایران همچنان در برنامه این دادگاه قرار دارد و قرار است طبق اعلام قبلی این جلسه 26 شهریورماه در سوئیس برگزار شود. با این حال طبق گفته‌های آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو پیشنهاد برگزاری جلسه این پرونده به صورت غیرحضوری ارائه شد که این موضوع با مخالفت مسئولان ورزش کشورمان همراه شد.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو، محمدرضا داورزنی معاون وقت وزارت ورزش و جوانان، مجید زارعیان سرمربی تیم ملی و دو وکیل فدراسیون جودو، هیئت اعزامی ایران به دادگاه CAS هستند که باید برای حضور در این جلسه از سفارت سوئیس روادید تهیه کرده و در زمان مقرر در این دادگاه حضور داشته باشند.

با این وجود صحبت‌ها و زمزمه‌هایی مبنی بر عدم حضور نصرالله سجادی در این جلسه به گوش می‌رسد و گفته می‌شود وی هیئت اعزامی ایران در این سفر را همراهی نخواهد کرد. تلاش خبرنگار تسنیم برای پیگیری این موضوع و برقراری ارتباط تلفنی با سجادی نتیجه‌ای در پی نداشت.

فدراسیون جودو ایران مدتی پیش از سوی فدراسیون جهانی تعلیق شد و دادگاه CAS برای رسیدگی به این موضوع برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها