«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اپل احتمالاً فروشگاه‌های خود را تا پایان سال 2020 باز نخواهد کرد

شرکت اپل مانند سایر شرکت‌های بزرگ دنیا از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا به کارمندان خود اجازه داد تا از خانه کار کنند و برای حفظ سلامت کارمندان تمام دفاترش را تعطیل کرد. چنین به نظر می‌رسد که این شرکت تا پایان 2020 قصد ندارد دوباره فروشگاه‌های خود را باز کند.

اپل احتمالاً فروشگاه‌های خود را تا پایان سال 2020 باز نخواهد کرد
کد خبر: 420688
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده- اپل در جریان شیوع ویروس کرونا دست به اقدامات مهم و قابل توجهی زده است. شرکت عظیم اپل که در بیشتر نقاط دنیا شعبه دارد سعی کرده با تشویق کارمندان برای کار در خانه به جلوگیری از انتشار ویروس کمک کند. اپل با اضافه کردن قابلیت‌های متنوع بر دستگاه‌های خود به کاربران یادآوری می‌کند که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا به بیماری کووید-19 مبتلا نشوند.

اعتمادآنلاین به نقل از «cnet» گزارش می‌دهد که بیشتر شرکت‌های بزرگ دنیا از کارمندان خود خواسته‌اند به خاطر حفظ سلامت‌شان از خانه بیرون نروند و در منزل به کارهای خود بپردازند. اپل نیز در راستای جلوگیری از شیوع ویروس اعلام کرده که از کارکنان خود انتظار ندارد تا پایان سال 2020 به سر کار خود بازگردند. این غول تکنولوژی تمام کارمندان مغازه‌های خرده‌فروشی خود را تشویق می‌کند تا از راه دور کار کنند و فروشگاه‌ها را بسته نگه دارند.

اپل

طبق گزارشی که روز دوشنبه در بلومبرگ منتشر شد، بیشتر فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان تعطیل‌اند و به شعبه‌های این شرکت گفته شده که تا اطلاع بعدی دورکاری را ادامه دهند. این شرکت در نشست جهانی تولیدکنندگان که ماه پیش به صورت آنلاین برگزار شد تمام فروشگاه‌های خود را در سطح بین‌المللی تعطیل و ماموریت‌های کارمندان را از اوایل مارس لغو کرد.

اپل چندی پس از آن اعلام کرد که تمام فروشگاه‌های این شرکت در آمریکا تا اطلاع بعدی بسته خواهند ماند. در حالی که بعضی از فروشگاه‌های اپل در ماه مه دوباره باز شد، تعداد فزاینده موارد ابتلا به ویروس کرونا باعث شد این فروشگاه‌ها دوباره در این ماه تعطیل شوند. این امکان برای خریداران دستگاه‌های اپل فراهم شده تا به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

اپل

شرکت اپل همچنین به‌‌روزرسانی‌های جدیدی را برای آیفون و آی‌پد فراهم کرده که در پاییز امسال از آنها رونمایی خواهد شد. آی‌اواس14 و آی‌پد اواس14 (iPadOS) به زودی روی همه دستگاه‌های اپل به صورت رایگان قابل نصب خواهند بود. این شرکت برخلاف آنکه به کارمندان توصیه کرده از منزل به کار خود ادامه دهند، قابلیت‌های جدیدی به دستگاه‌های خود اضافه کرده و بیش از پیش در حال فعالیت است.

این قابلیت‌ها عبارت است از: اضافه کردن ویجت بر صفحه خانه، تغییر برنامه‌های ایمیل و مرورگر وب و قابلیت تصویر در تصویر برای گوشی‌های آیفون؛ که با این ویژگی آخر می‌توانید هنگام استفاده از دیگر برنامه‌ها، ویدئوی تصویر در تصویر هم بگیرید.

آی او اس14

کرگ فدریگی (Craig Federighi)، رئیس بخش نرم‌افزار اپل، با معرفی نرم‌افزار جدید می‌گوید: «ما امکانات اپل را از این هم قدرتمندتر و آسان‌تر می‌کنیم. امسال سعی کردیم بعضی از قابلیت‌های آیفون را بررسی و تجربه استفاده از این گوشی‌ها را برای کاربران لذت‌بخش‌تر کنیم.»

شرکت اپل همواره به کاربران یادآوری می‌کند که وقتی نرم‌افزاری را دانلود می‎‌کنند مراقب باشند زیرا ممکن است برخی از این برنامه‌ها خطاهایی داشته باشند که باعث شود تمام اطلاعات‌ دستگاه‌شان از بین برود. این شرکت همچنین در نظر دارد تا آخر این ماه نرم‌افزارهای جدید را روی ساعت‌‌های اپل و مک‌اواس نیز پیاده کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها