محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی:

رقم وام اجاره هنوز مشخص نشده است

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی در آینده نزدیک جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام خواهد شد و تا اعلام رسمی رسانه‌ها از گمانه‌زنی و ارائه برخی پیشنهادها به عنوان موارد نهایی پرهیز کنند.

رقم وام اجاره هنوز مشخص نشده است
کد خبر: 420733
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از عملیاتی‌شدن پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رقم وام اجاره هنوز مشخص نشده است.

وی درخصوص میزان مبلغ ودیعه مسکن، گفت: پیشنهادهای مختلفی برای پرداخت تسهیلات موثر مطرح شده است اما در این خصوص نهادهای مالی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به توان تأمین مالی و جامعه هدف جمع‌بندی لازم را خواهد داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری‌کرد: به زودی در آینده نزدیک جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام خواهد شد و تا اعلام رسمی رسانه‌ها از گمانه‌زنی و ارائه برخی پیشنهادها به عنوان موارد نهایی پرهیز کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن اهتمام ویژه دارند و در شرایط اقتصادی حاکم نیاز به انسجام و تلاش همگانی همه دستگاه‌ها و نهادها است و انتشار اخبار مشوش وکذب، مطرود و فاقد هر گونه وجاهت است.

محمودزاده با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی در بخش اجاره و خرید و ساخت واحدهای مسکونی، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روزهای گذشته و پرداخت کمک ودیعه در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: کلیات موضوع پرداخت کمک ودیعه مسکن قبلا تصویب شده است و دستور برای اختصاص منابع و تعریف مکانیزم‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برخی رسانه روز گذشته خبری با موضوع تکذیب پرداخت تسهیلات به مستأجران منتشر کردند که این محتوا، صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.

امروز برخی ادعاها مبنی بر ارایه وام 70 میلیون تومان ودیعه اجاره مطرح شده بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها