فعال سیاسی اصلاح‌طلب حضور جهانگیری در انتخابات 1400 را تکذیب کرد

علی صوفی در واکنش به مصاحبه اخیر خود ضمن رد گمانه‌زنی‌ها گفت:من هیچ اطلاع و ارتباطی با دکتر جهانگیری ندارم و این شایعه شیطنت خبرنگار بوده است و من رسما این خبر را تکذیب می‌کنم.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب حضور جهانگیری در انتخابات 1400 را تکذیب کرد
کد خبر: 420763
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۲۲:۱۹:۴۶

اعتمادآنلاین| صبح امروز گفت و گویی از علی صوفی فعال سیاسی اصلاح طلب منتشر شد که در آن به نقل از وی گفته شده بود « اسحاق جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 می شود» خبرنگار دیده بان برای بررسی و صحت و سقم اظهارات مطرح شده موضوع را از نزدیکان و همراهان معاون اول رئیس جمهور پیگیر شد.


آنها ضمن رد شایعه کاندیداتوری اسحاق جهانگیری بر این نکته تاکید کردند وی به هیچ عنوان قصد کاندیدا توری در انتخابات 1400 را ندارد.

علی صوفی در واکنش به مصاحبه اخیر خود ضمن رد گمانه زنی ها گفت: من به خبرنگار نامه نیوز گفتم که در روزنامه آفتاب یزد یا اعتماد اگر اشتباه نکنم چون دقیقا حضور ذهن ندارم، خواندم که آقای جهانگیری اعلام کاندیداتوری کرده اند.

ایشان این قسمت را حذف کرده اند و نگفتند.حتی در رابطه با آقای واعظی هم عنوان کرد که من گفتم در یک روزنامه دیدم تحلیلی از وضعیت دفتر رئیس جمهور کرده بود و عنوان کرده بود که آقای واعظی برای کاندیداتوری 1400 آماده می شود.این قسمت را در مصاحبه آورده است اما در مورد دکتر جهانگیری این قسمت را حذف کرده است.

وی افزود: من هیچ اطلاع و ارتباطی با دکتر جهانگیری ندارم و این شایعه شیطنت خبرنگار بوده است و من رسما این خبر را تکذیب می کنم.

منبع: دیده‌بان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها