حسن غفور‌ی‌فرد، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

نمایندگان جوان از میرسلیم مشورت بگیرند/ برای تاثیرگذاری نیازی به ریاست نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه مجلس شورای اسلامی چه در دوره‌های قبل و چه در دوره کنونی کمتر به تخصص‌ها و تجربه‌ها توجه و عنایت داشته است.

نمایندگان جوان از میرسلیم مشورت بگیرند/ برای تاثیرگذاری نیازی به ریاست نیست
کد خبر: 420769
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۰۶:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن غفور‌ی‌فرد، از چهره‌های نزدیک به میرسلیم و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، درباره عملکرد این نماینده مجلس گفت: میرسلیم از اول انقلاب مسئولیت‌های خوبی برعهده داشته است. با توجه به اینکه قبل از انقلاب در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ایشان همکار بودم، در حرکت‌های انقلابی بسیار موثر بوده و بعد از انقلاب در حزب جمهوری اسلامی، او از موسسین حزب و از یاران شهید بهشتی بود.

این چهره اصولگرا افزود: میرسلیم سال‌ها به عنوان دستیار و مشاور مقام معظم رهبری به ایشان خدمت کرد، همچنین در بنیاد مستضعفان هم خدمت کرد، در تربیت بدنی که بنده هم در آنجا بودم، میرسلیم بسیار کمک کرد. او هم از نظر سیاسی و هم از نظر مذهبی و فرهنگی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

غفوری‌فرد توجه نکردن به تخصص‌ها را یکی از آسیب‌های مجلس دانست و تصریح کرد: منتهی متاسفانه مجلس شورای اسلامی چه در دوره‌های قبل و چه در دوره کنونی کمتر به تخصص‌ها و تجربه‌ها توجه و عنایت داشته است کما اینکه یک پزشک، عضو کمیسیون عمران شده است. لذا مجلس انقلابی که انگیزه‌ها و امیدهای زیادی برای مردم ایجاد کرده است اگر می‌خواهد، پیشرفت کند باید بیشتر به توجه و تخصص افراد توجه کند و اهمیت بدهد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: مراجعه به متخصص جزو موارد بدیهی در همه دنیا است، به عنوان مثال هر کجا که باشید اگر خدای نکرده بچه شما مریض شود به پزشک مراجعه می‌کنید. حال که مساله مملکتی بسیار مهمتر از مساله فردی است و نقش موثر متخصصین، سابقه‌داران و پیشکسوتان در این زمینه بسیار مهم است. البته میرسلیم برای تاثیرگذاری نیاز ندارد حتما رئیس جایی باشد کما اینکه مجلس یک کار جمعی است و با توجه به علاقه ای که او به نظام و کشور دارد، هرجا باشد حتما تاثیر خود را خواهد گذاشت و کمک خواهند کرد.


غفور‌ی‌فرد در پایان یادآور شد: باتوجه به اینکه میرسلیم سابقه فرهنگی بسیار بالایی دارد و هم در جایگاه حزبی و تشکیلاتی اقدامات بسیار خوبی کرده است و در این زمینه تجربیاتی دارد، نمایندگان جوانی که وارد مجلس شدند و کمتر تجربه دارند، می‌توانند از او مشورت بگیرند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها