نماینده آمریکایی:

ترامپ به دنبال مشروعیت زدایی از انتخابات ریاست‌جمهوری است

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت که رئیس جمهور این کشور در حال فراهم کردن زمینه مشروعیت زدایی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

ترامپ به دنبال مشروعیت زدایی از انتخابات ریاست‌جمهوری است
کد خبر: 420851
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۱۰:۰۲:۱۸

اعتمادآنلاین| «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در توئیتر به مصاحبه روز یکشنبه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با شبکه خبری فاکس‌نیوز اشاره کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «ترامپ در حال فراهم کردن زمینه مشروعیت‌زدایی از انتخابات بوده و حتی وی درباره پذیرفتن نتیجه انتخابات ابراز تردید کرده است.»

شیف در ادامه این پیام توئیتری نوشت: «این کاری نیست که رئیس جمهور انجام می‌دهد این کاری است که دیکتاتورها انجام می‌دهند.»

ترامپ روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز با ابراز مخالفت خود با رای‌گیری الکترونیکی برای انتخابات ریاست جمهوری در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا گفت که این موضوع به «تقلب در انتخابات» منجر خواهد شد.

ترامپ در پاسخ به سوالی در این باره که در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، آیا نتایج آن را رد خواهد کرد، گفت: «نه، باید پیش از هر چیزی آن را ببینم.»

وی در پاسخ به تکرار این سوال در خصوص قبول نتایج انتخابات یا رد آن، تاکید کرد: «نه، نمی‌خواهم فقط بله بگویم همانطور که نمی‌خواهم نه بگویم.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها