کد خبر: 421070
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۰۸:۵۸:۴۷
| |

بلان حاضر است تنها یک فصل مربی بارسلونا شود؟

بلان تمام فاکتورها را برای مربیگری دارد و کارنامه موفقی با بوردو داشته است. بر اساس اعلام رسانه های فرانسوی این سرمربی تنها می تواند یک فصل با آبی اناری ها قرارداد امضا کند. هدف بارسا این است که برای فصل 22-2021 ژاوی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کند.

بلان حاضر است تنها یک فصل مربی بارسلونا شود؟
کد خبر: 421070
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۰۸:۵۸:۴۷

اعتمادآنلاین| لالیگا یکشنبه به پایان رسید و بارسلونا می تواند تغییری در نیمکت خود داشته باشد. بر اساس اعلام اکیپ اریک آبیدال به لوران بلان پیشنهاد داده است تا جایگزین کیکه ستین شود و هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد. این تصمیم پس از ناکامی آبی اناری ها در فتح لالیگا رخ داد.

هدف آبیدال این است یک نفر را سرمربی تیم کند که به خوبی بارسلونا را می شناسد. بلان پیش از این برای آبی اناری ها بازی می کرد. او در یک فصل حضور توانست کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا و جام برندگان اروپا را به دست آورد. فلسفه بازی اش که بر اساس مالکیت توپ و بازی تهاجمی است به کار بارسلونا می آید.

بلان تمام فاکتورها را برای مربیگری دارد و کارنامه موفقی با بوردو داشته است. بر اساس اعلام رسانه های فرانسوی این سرمربی تنها می تواند یک فصل با آبی اناری ها قرارداد امضا کند. هدف بارسا این است که برای فصل 22-2021 ژاوی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کند. سرمربی السد نمی خواهد در سال جاری هدایت تیم کاتالانی را بر عهده بگیرد اما پس از انتخابات ریاست باشگاه در سال 2021 امکان حضورش وجود دارد. به همین خاطر بارسلونا می خواهد با بلان قرارداد امضا کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها