کد خبر: 421119
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

پوریا آریاکیا، وینگر پارس جنوبی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پورموسوی آرامش خاصی به پارس جم آورده است

وینگر پارس جم معتقد است سیروس پورموسوی از زمان مربیگری در این تیم آرامش خاصی را به بازیکنان و کل مجموعه منتقل کرده است.

پورموسوی آرامش خاصی به پارس جم آورده است
کد خبر: 421119
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز- پوریا آریاکیا در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص برتری مقابل شهرخودرو اظهار داشت: بازی با شهرخودرو خیلی برای ما حائز اهمیت بود چراکه برای بهتر کردن شرایط‌مان در جدول به سه امتیاز آن نیاز مبرم داشتیم. شهرخودرو تیم بسیار قدری بود و برای گرفتن سه امتیاز به زمین آمد. اوایل بازی خیلی محتاط عمل کردیم، یک گل خیلی بد خوردیم، ولی در ادامه به خودمان آمدیم. خوشبختانه توانستیم زود به بازی برگردیم، گل خورده را جبران کنیم و برنده از زمین خارج شویم.

او در مورد اینکه کسی فکر نمی‌کرد پارس جم بتواند با توجه به استعفای هومن افاضلی و مربیگری پورموسوی این‌قدر خوب نتیجه بگیرد گفت: شرایط تیم ما از ابتدای فصل چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ امکانات خاص بود و ما همیشه به نوعی در فشار بودیم. مربیان مختلفی در سال گذشته به تیم ما آمدند و رفتند. جدایی آقای افاضلی ناگهانی بود؛ یک روز که سرتمرین رفتیم متوجه شدیم ایشان استعفا کرده‌اند. ولی خداراشکر با وجود اینکه سیروس پورموسوی فقط یک روز بود که به تیم ما ملحق شده بود آرامش خوبی را به بازیکنان و کل مجموعه منتقل کرد. جدا از آن ما هم آمده بودیم تا در بازی مقابل شهرخودرو به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم تا شرایط‌مان را در جدول بهبود بخشیم.

وینگر پارس جم درباره گلی که در این دیدار به ثمر رساند و آن را به میلاد باقری تقدیم کرد گفت: آقای باقری در بازی مقابل سپاهان مصدوم شد که متاسفانه چند ماهی او را در اختیار نداریم. از آنجا که همه بچه‌های تیم با یکدیگر خیلی رفیق و صمیمی هستند با شهرام گودرزی تصمیم گرفتیم که گل را به میلاد باقری تقدیم کنیم. امیدوارم هرچه زودتر میلاد سلامتش را به دست آورد چون جایش خیلی در کنارمان خالی است.

آریاکیا در خصوص اینکه تیمش با کسب سه امتیاز این بازی از خطر سقوط در امان ماند گفت: تیم پارس جم از پتانسیل بالایی برخوردار است ولی ما در اوایل فصل بسیاری از امتیازات را بی‌سبب از دست دادیم، مدام از سر اشتباهات فردی و بچه‌گانه گل می‌خوردیم. بدون شک هر تیمی از فرصت‌هایش استفاده نکند به پایین جدول نزدیک می‌شود. با تمام اینها فکر می‌کنم آمدن آقای پورموسوی نکته بسیار مثبتی برای ما در این شرایط بود که خداراشکر با مربیگری ایشان توانستیم اولین سه امتیاز را هم کسب کنیم. البته آقا سیروس خیلی وقت نکرد بر نکات فنی تیم تاکید کند اما همان آرامش روحی و روانی‌ای که با خودش به تیم آورد خیلی روی بازیکنان تاثیر گذاشت و باعث شد آنها بتوانند با یک آرامشی خاصی به زمین بازی بروند و بهترینِ خودشان را به نمایش بگذارند.

او در مورد بازی بعدی تیمش مقابل پیکان گفت: بازی با پیکان برای ما 6امتیازی است چراکه آنها هم برای بقا تلاش می‌کنند. بی‌شک بازی سختی خواهیم داشت؛ از زمانی که آقای ویسی مربی پیکان شده این تیم تغییرات زیادی کرده است. ما هم با تمام وجود برای این دیدار می‌جنگیم تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم و وضعیت بهتری در جدول داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها