فدراسیون جودو کدام خواسته CAS را نادیده گرفت؟

رئیس فدراسیون جودو گفت: CAS تمایل به برگزاری جلسه دادگاه به‌صورت غیرحضوری دارد که فدراسیون با آن مخالفت کرد.

فدراسیون جودو کدام خواسته CAS را نادیده گرفت؟
کد خبر: 421124
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۱۲:۰۰:۱۳

اعتمادآنلاین| رئیس فدراسیون جودو با اشاره به پرونده تعلیق جودو ایران در دادگاه CAS، گفت: این پرونده زوایای پنهانی دارد که همه آنها را در یک کنفرانس خبری برای مردم کشور بازگو خواهم کرد.

آرش میراسماعیلی ظهر امروز در حاشیه نشست با جامعه جودو استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه رسیدگی به شکایت ایران در دادگاه CAS، بیست و ششم شهریورماه برگزار خواهد شد. جلسه دادگاه قرار بود 20 فروردین‌ماه برگزار شود که به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط حضور ما در سوئیس سخت شده، CAS تمایل به برگزاری جلسه دادگاه به‌صورت غیرحضوری دارد که فدراسیون با آن مخالفت کرد.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه مخالفتمان را رسماً اعلام کردیم، تصریح کرد: امیدواریم شرایط فراهم شود که بتوانیم به‌صورت حضوری در دادگاه حاضر شویم. اعتقاد داریم در جلسه حضوری شرایط متفاوت‌تر خواهد بود. نقطه تاریک این پرونده حضور سه ایرانی به‌عنوان شاهد علیه کشورمان است.

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: این پرونده دارای زوایای پنهان و محرمانه‌ای است که من همه آنها را در یک کنفرانس خبری به مردم کشور می‌گویم. بسیار علاقه‌مند هستم که در این موضوع شفاف با مردم صحبت کنم. اگر شرایط فراهم شود قبل از دادگاه و در غیر این صورت بعد از دادگاه این موضوعات را بازگو خواهم کرد.

وی گفت: از همه مسئولان و کارشناسان درخواست می‌کنم از تحریک رئیس فدراسیون جهانی خودداری کنند و علیه او صحبتی نکنند. ما زیرمجموعه فدراسیون جهانی هستیم و این کار برای ما در آینده مشکل‌ساز خواهد شد.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: به کسانی که از نوجوانی و جوانی پرورش می‌دهیم باید این را فرهنگ‌سازی کنیم که آب‌وخاک وطن و سرزمین مادری‌مان، ارجع‌تر از تمام منافع شخصی است.

میراسماعیلی با بیان اینکه در زمینه فرهنگ‌سازی در این موضوع کوتاهی شده است، اظهار کرد: در تمام دنیا به کسی که پناهنده شده و به کسی که خیانت کرده به چشم خوبی نگاه نمی‌کنند. شاید در کشورمان بی‌مهری‌هایی ببینیم و شرایطمان سخت باشد اما سرزمین و کشورمان را نباید به هیچ جا بفروشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها