کد خبر: 421171
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۱۴:۵۲:۱۱
| |

تقویم زمانی سفارش و توزیع کتابهای درسی تغییر کرد

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای با اشاره به شیوع بیماری همه گیر کووید 19 و بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه، از تغییر تقویم زمانی ثبت سفارش و توزیع کتابهای آموزشی خبر داد.

تقویم زمانی سفارش و توزیع کتابهای درسی تغییر کرد
کد خبر: 421171
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ۱۴:۵۲:۱۱

اعتمادآنلاین| سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به شیوع بیماری کویید 19 و همچنین تاکید وزیرآموزش و پرورش در این خصوص، از تغییر تقویم زمانی سفارش و توزیع کتاب های درسی که قبلاً طی شیوه نامه مستدسازی شده بود به استان ها خبر داد.

بر این اساس؛ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، لزوم برنامهریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای شروع سال تحصیلی 1400-1399 از 15 شهریور ماه را از دلایل اصلاح تقویم زمانی سفارش و توزیع کتابهای بر شمرده است.

مقرر شده است ثبت سفارش فردی و گروهی پایههای ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه های اول، هفتم و دهم دانش آموزان عادی و استثنایی که از 8 تیرماه شروع شده تا تاریخ20 مرداد99 ادامه یابد.

همچنین؛ در خصوص اصلاح سفارش کتابهای درسی سفارش داده شده در سامانه، افرادی که به دلیل تکرار پایه، تغییر رشته یا محل تحصیلی زندگی نیاز به اصلاح سفارش کتابهای درسی سفارش دارند می توانند از 4 مرداد ماه تا 2 شهریور ماه در خصوص اصلاح کتابهای درسی خود اقدام کنند.

شایان ذکر است، دانش آموزان میان پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتاب های درسی جاماندهاند، میتوانند از 11 تا 20 مرداد ماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی به ثبت سفارش کتاب های درسی اقدام کنند.

بر این اساس؛ توزیع کتابهای درسی تمامی دورههای تحصیلی از منطقه به مدرسه در بازه زمانی20 مرداد تا 14 شهریور ماه صورت خواهد پذیرفت.

​به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در سال تحصیلی آینده تمامی کتابهای درسی دورههای تحصیلی توسط مدارس به دانش آموزان توزیع خواهد شد، بر اساس تقویم زمانی مقرر است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توزیع کتابهای درسی دوره اول متوسطه از 25 مرداد ماه شروع و سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از10 شهریور ماه شروع و تا 15 شهریور ماه به اتمام برسد، بنابراین انتظار می رود با توجه به فرصت باقی مانده، تمامی دانشآموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند تا کتاب درسی به موقع در اختیار آنها قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها