آخرین اخبار از روند واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی

وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون در فرآیند واگذاری سرخابی ها طبق زمان بندی پیش رفتیم و توقع از مدیران عامل و حقوقی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تسریع در روند برگزاری مجامع است.

آخرین اخبار از روند واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی
کد خبر: 421245
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۰۸:۰۰:۵۹

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر در نشست خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که امروز با حضور شمس معاون سازمان خصوصی سازی، مدیران عامل سرخابی ها و معاونان ذیربط وزارت ورزش و جوانان و مدیران حقوقی دو باشگاه برگزار شد، تصریح کرد: با قدرت فرایند برگزاری مجامع پرسپولیس و استقلال را پیگیری کنید.

وی گفت: تاکنون در فرآیند واگذاری سرخابی ها طبق زمان بندی پیش رفتیم و توقع از مدیران عامل و حقوقی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تسریع در روند برگزاری مجامع است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که به معاونین خود تاکید کرده که یکی از مهم‌ترین اولویت کاری هر روز پیگیری روند خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال است، اظهار کرد: در راستای فرایند خصوصی سازی و واگذاری سهام دو باشگاه، انتظار اقدامات موثرتری از مدیران دو باشگاه سرخابی داریم. نشست خصوص سازی پرسپولیس و استقلال از 18 فروردین، پس از موافقت هیات عالی واگذاری، بصورت مستمر ، منظم و هفتگی با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها