کد خبر: 421262
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۰۸:۳۹:۰۹
| |

ترامپ:

من بیش از هر شخص دیگری برای سیاه‌پوستان آمریکایی کار کردم

دونالد ترامپ در پاسخ به انتقاد جو بایدن که او را "اولین رئیس جمهوری نژادپرست" خوانده، بار دیگر مدعی شد که او بیش از هر شخص دیگری، احتمالا به غیر از آبراهام لینکلن، برای جامعه سیاه‌پوستان کار کرده است.

من بیش از هر شخص دیگری برای سیاه‌پوستان آمریکایی کار کردم
کد خبر: 421262
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۰۸:۳۹:۰۹

اعتمادآنلاین| به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری که قرار بود روی پاندمی کروناویروس متمرکز باشد، به انتقادهای جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر پاسخ داد.

ترامپ به تصویب اصلاحات عدالت کیفری و تقویت اقتصاد از طریق اقلیت‌ها پیش از وقوع این پاندمی اشاره کرد.

رئیس جمهوری آمریکا پیش از آنکه بچرخد و از اتاق کنفرانس خارج شود، گفت: من بیش از هر شخص دیگری برای سیاه‌پوستان آمریکایی کار کردم و احتمالا تنها فرد استثنا آبراهام لینکلن است. هیچکس دیگری حتی نزدیک هم نیست.

دونالد ترامپ پیشتر هم خودش را با این رئیس جمهوری که اعلامیه آزادی بردگان را امضا کرده، مقایسه کرده بود. اما او بابت این مقایسه مورد انتقاد قرار گرفته و بابت بیان برخی از اظهارات و اقداماتش برچسب نژادپرستی گرفته است.

جو بایدن در جریان گفت‌وگو با اتحادیه کارگران از ترامپ به دلیل استفاده از عبارت "ویروس چین" که برای توصیف ویروس کرونا که عامل کووید-19 به کار برد، انتقاد کرد.

بایدن گفت: هیچ رئیس جمهوری تا به حال چنین کاری نکرده بود. هرگز، هرگز، هرگز. هیچ رئیس جمهوری جمهوری‌خواهی این کار را نکرده بود. همینطور هیچ رئیس جمهور دموکراتی. ما نژادپرست داریم و آن‌ها وجود دارند. آن‌ها تلاش کردند تا روسای جمهوری منتخب شوند و او اولین شخصی است که به آن رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها