وریا غفوری دلیل ناراحتی محمد دانشگر

وریا غفوری به عنوان یک بازیکن باتجربه و کاپیتان از دانشگر خواسته بود نفوذ نکند یا اگر هم جلو می‌رود حواسش به کار دفاعی باشد. به نظر می‌رسد قهر کردن دانشگر زمینه قبلی هم داشته باشد.

وریا غفوری دلیل ناراحتی محمد دانشگر
کد خبر: 421301
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در جریان تمرین عصر سه‌شنبه تیم استقلال، محمد دانشگر بدون اطلاع و کسب اجازه از اعضای کادر فنی محل تمرین این تیم را ترک کرد و ساعتی بعد با حکم فرهاد مجیدی این بازیکن از تیم اخراج و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار گرفت، اما چه چیزی باعث شده محمد دانشگر چنین بی‌پروا رفتار کند.

ادعای دانشگر


در حین انجام تمرینات تاکتیکی دانشگر پا به توپ شده و چند متری حرکت می‌کند، وریا غفوری به او می‌گوید روی انجام کار‌های دفاعی تمرکز داشته باشد. دانشگر در مصاحبه دیروز خود اشاره کرد من در بازی درون‌تیمی از یکی دو بازیکن تیم مقابل عبور کردم و توپ را به یکی از بازیکنان تیم خودمان پاس دادم ولی دیدم او پاس من را نگرفت و توپ را ول کرد تا به اوت برود. وقتی این اتفاق افتاد تعجب کردم، آن بازیکن گفت مدافع را چه به حمله؟ در پست خودت بمان! خب سبک بازی من همین گونه است. بار‌ها در تمرینات و بازی‌ها جلو رفته و پاس داده‌ام آن‌هم در حضور مربی. وقتی این حرف را ازهم ‌تیمی‌ام شنیدم به ‌قدری شوکه شدم که مستقیماً از زمین بیرون رفتم.

وریا خواسته بود نفوذ نکند


وریا غفوری به عنوان یک بازیکن باتجربه و کاپیتان از دانشگر خواسته بود نفوذ نکند یا اگر هم جلو می‌رود حواسش به کار دفاعی باشد. به نظر می‌رسد قهر کردن دانشگر زمینه قبلی هم داشته باشد البته غفوری به عنوان کاپیتان می‌توانست بازیکن جوان‌تر را صدا بزند و او را قانع کند که حرفش جنبه فنی داشته، چون همه می‌دانیم در شرایطی که عارف غلامی و سیاوش یزدانی قادر به همراهی استقلال در بازی با نساجی نیستند این تیم نیاز مبرمی به تنها موجودی باتجربه خود به عنوان یک مدافع میانی دارد، چون روزبه چشمی هافبک دفاعی بوده و مجیدی مجبور است در بازی امشب از یک مدافع جوان استفاده کند. شاید دانشگر انتظار نداشته غفوری به عنوان یک بازیکن به او تذکر فنی بدهد در حالی که فرهاد مجیدی، مجید نامجومطلق، صالح مصطفوی و.. ناظر عملکرد فنی او بودند.

ماجرای عکس


بعد از اعلام خبر اخراج این مدافع عکس او در یک فروشگاه لباس در صفحه شخصی اینستاگرامش توی چشم می‌زد و این تصور به وجود آمد که دانشگر بعد از تمرین به فروشگاه رفته تا لباس جدید بخرد و مثلاً بگوید برای اتفاقات رخ داده اهمیتی قائل نیست، اما خود او توضیح داد آن عکس را دو ساعت قبل از زمان تمرین تیم استقلال گرفته و در استوری اش گذاشته و این عکس ارتباطی با مسائل رخ داده ندارد. دانشگر دو، سه ساعت بعد از پایان تمرین با دو نفر از اعضای کادر فنی و سرپرست تیم در خصوص علت قهر خود صحبت کرد و گفت از حرف وریا غفوری به شدت رنجیده است.

فکر کردند به سرویس بهداشتی می‌رود


هنگامی که دانشگر از زمین چمن به سمت رختکن می‌رفت این تصور به وجود آمده بود که او می‌خواهد به سرویس بهداشتی برود، اما بعد از چند دقیقه همه فهمیدند مدافع شیرازی تیم استقلال بعد از حرف وریا غفوری ناراحت شده و به خانه‌اش رفته است. دوستان بازیکن مدعی شدند دانشگر می‌توانسته به طرف مقابل بگوید تو فقط بازیکن هستی و حق نداری به من درباره مسائل فنی دستور بدهی، اما برای اینکه دلخوری و اختلاف به وجود نیاید و حرمت بازیکنی که سن و سال بیشتری دارد حفظ شود سکوت اختیار کرد و به منزل رفت تا عصبانیتش فروکش کند. تجربه نشان داده بازیکنان فوتبال بعد از چنین اتفاقاتی وقتی آرام می‌شوند بابت رفتارشان معذرت‌خواهی می‌کنند.

بازی دوسر باخت برای دانشگر


سرمربی استقلال، محمد دانشگر را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است تا شنبه درباره این بازیکن تصمیم‌گیری شود، اما کار برای بازگشت زودهنگام او به اردوی آبی‌ها سخت شده است؛ چه بسا مجیدی برای اینکه حساب کار دست همه بیاید حالاحالا‌ها اجازه ندهد دانشگر به جمع بازیکنان برگردد به‌خصوص در شرایطی که به‌رغم احتیاج به این مدافع میانی او را کنار گذاشت و از فردا عارف غلامی و سیاوش یزدانی را در اختیار خواهد داشت. قهر محمد دانشگر می‌تواند یک بازی دوسر باخت برای او باشد. پیروزی استقلال برابر نساجی نشان می‌دهد نبود او آن هم در غیاب غلامی و یزدانی تأثیری در تیم نداشت و ناکامی آبی‌پوشان می‌تواند به اسم او نوشته شود، چون مجیدی به عنوان سرمربی انضباط را سرلوحه کارش قرار داده و هیچ‌کس نمی‌تواند در این خصوص به او خرده بگیرد.

نکته عجیب اینکه دانشگر درست قبل از بازی رفت با نساجی هم در زمان مربیگری استراماچونی بی‌انضباطی کرد که مربی ایتالیایی هم با او برخورد کرد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها