یورگن کلوپ چه قولی به هواداران لیورپول داد؟

یورگن کلوپ گفت: هواداران بودند که ما را قهرمان کردند و از آنها خیلی تشکر می‌کنم. ما باید همه در کنار هم این قهرمانی را جشن بگیریم. وقتی این ویروس لعنتی رفتنی شد، باید خودتان را آماده جشن قهرمانی کنید. سپس همگی با هم جشن قهرمانی برپا خواهیم کرد.

یورگن کلوپ چه قولی به هواداران لیورپول داد؟
کد خبر: 421330
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۱۱:۲۶:۰۶

اعتمادآنلاین| یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سی‌وهفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 5 بر 3 چلسی را شکست دادند و ضمن ثبت رکورد شکست‌ناپذیری خود در بازی‌های خانگی فصل 20-2019 لیگ برتر، پس از این بازی هم جام قهرمانی تاریخی خود را دریافت کردند و بدون هواداران‌شان جشن قهرمانی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر آنفیلد برگزار کردند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خطاب به هواداران لیورپول گفت: پنج سال پیش وقتی هدایت لیورپول را برعهده گرفتم، از هواداران خواستم تا تردید را کنار بگذارند و تیم‌شان را باور کنند. من از هواداران خواستم و آنها انجامش دادند. هواداران بودند که ما را قهرمان کردند و از آنها خیلی تشکر می‌کنم. ما باید همه در کنار هم این قهرمانی را جشن بگیریم. وقتی این ویروس لعنتی رفتنی شد، باید خودتان را آماده جشن قهرمانی کنید. سپس همگی با هم جشن قهرمانی برپا خواهیم کرد.

وی افزود: ما قهرمان هستیم و این حقیقت ماجراست. ما چهار قهرمانی مهم به دست آوردیم. نمی‌توانم بیشتر از این به تیمم افتخار کنم. معمولاً اهل عکس گرفتن نیستم، اما با این چهار جام‌مان عکسی به یادگار خواهم گرفت. ما متوقف نخواهیم شد. ما چالش‌هایی در پیش داریم، از جمله چالش‌های داخلی. ما می‌توانیم پیشرفت داشته باشیم. ما بازیکنان لازم برای انجام این کار را داریم، از جمله نبی کیتا که در مقطع پایانی فصل عالی بازی کرد. ما این شانس را داریم که به لحاظ کیفی به یک مرحله بالاتر برسیم و باید این کار را بکنیم، چون رقبای‌مان هم در خواب نخواهند بود. در فوتبال تضمینی برای چیزی وجود ندارد، بنابراین ما به تلاش‌مان ادامه خواهیم داد.

در این بازی به خانواده‌های بازیکنان، اعضای کادرفنی و برخی اعضای باشگاه لیورپول اجازه داده شده بود تا روی سکوهای ورزشگاه آنفیلد حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد جشن قهرمانی این تیم باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها