انتشار آلبوم موسیقی از بازیگری که بر اثر کرونا درگذشت

یک آلبوم موسیقی از نیک کوردرو بازیگر برادوی که بر اثر ویروس کرونا درگذشت، روز تولد این بازیگر فقید منتشر می‌شود.

انتشار آلبوم موسیقی از بازیگری که بر اثر کرونا درگذشت
کد خبر: 421479
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۰۹:۲۵:۴۴

اعتمادآنلاین| آلبوم موسیقی زنده «کنسرت زیر 54 فاینستین، زندگی‌ات را بکن» اثر نیک کوردرو روز هفدهم سپتامبر (27 شهریور) که مصادف با روزی است که باید چهل‌ودومین تولد این بازیگر فقید می‌بود، منتشر می‌شود.

این آلبوم، که در سال 2019 ضبط شده، شامل اجراهای بازیگران مهمان و هنرمندانی از جمله کاترین گلگر، درو گلینگ، سارا چیس و زک برف در یک نمایش می‌شود و توسط برادوی رکوردز منتشر خواهد شد.

آماندا کلوتس همسر کوردرو در اینستاگرام این خبر را منتشر کرد. او نوشت: «آهنگ‌های نمایش تک نفره نیک به زودی منتشر می‌شود و از امروز پیش‌فروش می‌شود. اگر نیک بود و این خبر را می‌شنید خیلی هیجان‌زده می‌شد. هرگز ندیده بودم همسرم روی چیزی سخت‌تر از این پروژه کار کند و برای اجرای آن تا این حد استرس داشته باشد. خیلی به او افتخار می‌کردم و عاشق تماشای او روی صحنه در آن دو شب بودم.»

او اضافه کرد: «او این نمایش را از صفر آغاز کرد و آهنگ‌های مختلفی برای بیان داستان داشت که داستان خودش بود. چند آهنگ برادوی با اجراهای مهمان، مقداری پاپ، کمی موسیقی استاندارد و کمی لاتین در آن هست.»

مایکل موریتز کارگردان گفت: «بسیار افتخار می‌کنم که برنامه ضبط شده اجرای تک نفره نیک برای فروش ارایه شده است.

خوشحالم که به حفظ کردن روح زیبای نیک کمک می‌کنم و دنیا می‌تواند آن را گوش کند. تمام درآمدها برای کمک به خانواده نیک خرج می‌شوند.»

کوردرو پنجم جولای در 41 سالگی بعد از نبردی چند ماهه با کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها