کد خبر: 421573
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۱۴:۰۵:۳۹
| |

احسان حدادی:

صالحی امیری اجازه سفرم به آلمان را داد/ جراحی خارپاشنه در ایران انجام نمی‌شود

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای سفرش به آلمان جهت عمل خارپاشنه توضیحاتی را ارائه کرد.

صالحی امیری اجازه سفرم به آلمان را داد/ جراحی خارپاشنه در ایران انجام نمی‌شود
کد خبر: 421573
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۱۴:۰۵:۳۹

اعتمادآنلاین| احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان درباره اتفاقات رخ داده جهت سفرش به آلمان برای عمل خارپاشنه اظهار داشت: من به همراه مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی 10 روز پیش به ملاقات صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک رفتیم و در این جلسه درباره برنامه‌های آماده سازی ام برای المپیک توکیو صحبت کردیم. من از صالحی امیری به عنوان یکی از نفرات اول ورزش کشور مشورت گرفتم که با توجه به اینکه 5، 6 ماه در پای راستم یک استخوان اضافه به نام خارپاشنه است الان آن را جراحی کنم یا این عمل را به بعد از المپیک توکیو موکول کنم.

او ادامه داد: صالحی امیری از من پرسید که خارپاشنه را به چه صورت عمل می‌کنم که گفتم خارپاشنه و آشیل پای چپم را بعد از المپیک ریو در آلمان جراحی کردم که خیلی خوب شد. رئیس کمیته ملی المپیک بیان کرد که بهتر است خارپاشنه پای راست خود را زیر نظر همان پزشک در آلمان عمل کنم. من به صالحی امیری گفتم که به تصمیمش احترام می‌گذارم. البته بعد از چند روز دوستان انتقاد کردند که حدادی قصد دارد به سفر توریستی برود و مسائل دیگری را مطرح کردند. به هر حال فردی که اشراف به این موضوع نداشت یکسری اظهارت غیر کارشناسی کرد که رسانه‌های خارجی هم به این موضوع پرداختند و من را مقابل مردم قرار دادند.

بعضی ها قصد دارند من را برابر مردم قرار بدهند


حدادی بیان کرد: من در 20 سال فعالیت در ورزش حرفه‌ای به اندازه مو‌های سرم سفر خارجی رفته ام. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در یک سال اخیر هم در ایران تمرین کرده ام و اردوی برون مرزی نرفته ام، اما دوستان به این موضوع توجه نکردند. بعضی‌ها قصد دارند من را برابر مردم قرار بدهند که حدادی می‌خواهد ارز کشور را به خارج از کشور ببرد و 5 هزار دلار معادل 100 میلیون تومان به آلمان ببرد تا خارپاشنه خود را عمل کند. به هر حال من به وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک گفتم که اگر امکانات پرتاب را در ایران فراهم کنید آرزویم است که در کشورم تمرین کنم، چون ایران بهترین کشور از لحاظ اقلیمی و آب و هوایی است و بهترین مردم و شرایط تمرین در جهان داریم، اما متاسفانه به علت امکانات کم در دو و میدانی مجبور هستم در اردو‌های برون مرزی شرکت کنم.

اگر کسی تضمین بدهد، زیر نظر پزشک ایرانی جراحی می کنم


قهرمان دو و میدانی درباره اینکه صالحی امیری پیشنهاد سفرش به آلمان داد، اما شورای اجرایی این سفر را لغو کرد، گفت: بله صالحی امیری بیان کرد که برای درمان خارپاشنه به آلمان بروم. علاوه بر این اشکان اردیبهشت پزشک فدراسیون دو و میدانی گفت که در ایران جراحی خارپاشنه نداریم و فقط از یک دستگاه در ایران استفاده می‌شود که من در این چند سال با همین روش پای مصدوم خود را درمان کرده ام. اگر کسی تضمین می‌کند که پاشنه پای من درست می‌شود حاضرم که همین فردا زیر نظر پزشک ایرانی عمل کنم و یکی، 2 ماه بعد به تمرینات برگردم.

او در پایان خاطر نشان کرد: در خواست می‌کنم از افرادی که شناختی از دو و میدانی ندارند اظهار نظر نکنند و من را مقابل مردم قرار ندهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها