کد خبر: 421771
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۱۱:۱۰:۴۷
| |

گفتند از علی دایی هم گنده‌تر باشی بیرونت می‌کنیم

سهیلا منصوریان درباره اتفاقی که در بحث ممانعت از ورودش به جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب رخ داده گفت:

گفتند از علی دایی هم گنده‌تر باشی بیرونت می‌کنیم
کد خبر: 421771
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۱۱:۱۰:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌ اتفاقی که به تازگی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران رخ داد موجب شد تا شایعاتی عجیب هم در ادامه درباره یکی از خواهران منصوریان به راه بیافتد. اینکه ماجرای راه ندادن لژیونر ووشوی بانوان به مجموعه انقلاب برای این بوده که بهانه‌ای دست او بیافتد تا ایران را ترک کند.

سهیلا منصوریان درباره اتفاقی که در بحث ممانعت از ورودش به جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب رخ داده اظهار داشت: در روز‌هایی که بیشتر مجموعه‌های ورزشی به دلیل بروز بیماری کرونا تعطیل بودند من برای حفظ آمادگی جسمانی ام راهی مجموعه انقلاب شدم، اما چون به دلیل تعطیلات اخیر و حضورم در لیگ چین نمی‌دانستم کارت عضویت سبز رنگم باطل شده و شکل جدیدی از آن‌ها را به ورزشکارن ملی پوش داده اند با همان کارت قبلی و حریف تمرینی ام راهی این مکان شدم که اتفاقا مسئول حراست مرا شناخت و از من دعوت کرد پس از ورود به مجموعه صبر کنم تا رییس حراست بیاید و درباره ورودم به مجموعه نظر بدهد. البته من اگر می‌دانستم باید کارت بگیرم حتما برای این موضوع اقدام می‌کردم.

وی ادامه داد:، اما متأسفانه به محض حضور ریاست حراست وقتی ماجرا را برای او توضیح دادم با لحنی که لیاقت خودش بود گفت بفرمایید بیرون! بعد که گفتم من بازیکن ملی پوش ووشو هستم، گفت هر کسی می‌خواهی باش، از علی دایی که گنده‎تر نیستی! او هم بود اجازه ورد به او نمی‌دادم.

منصوریان درباره اتفاقات مربوط به ضبط ویدیو از این فرد توضیح داد: وقتی این رفتار ادامه پیدا کرد گوشی موبایلم را درآوردم تا از او و لحن بدی که داشت فیلم بگیرم که لباسم را کشید و گوشی موبایلم زمین خورد و شکست. بعد تهدیدم کرد که یا فیلم را پاک می‌کنم و بیرون می‌روم و یا مرا به زندان می‌اندازد! من هم گفتم هرگز این ویدیو را پاک نمی‌کنم و بعد به اتومبیلم برگشتم و خواستم از مجموعه خارج شوم که درب خروجی را با نرده‌های آهنی بستند و با دو عدد موتورسیکلت طوری جلو و پشت ماشین را بستند که انگار دزد گرفته اند.

این قهرمان آسیایی کشورمان خاطرنشان کرد: وقتی پلیس رسید به آن‌ها گفته شد من بدون اجازه وارد مجموعه شده ام که این اولین دروغ آن‌ها بود و من هم گفتم وقتی حراست درب را روی من باز کرده من چطور به شکل غیرقانونی وارد این مجموعه شده ام؟ همه این اتفاقات در حال رخ می‌داد که مردم ایستاده بودند و ما را نگاه می‌کردند و این برای من خیلی بد بود و نمی‌خواستم کسی درباره یک ملی پوش ووشو تصویر غلطی در ذهنش بوجود بیاید. ولی رییس حراست باز هم جلوی سرهنگ نیروی انتظامی به من گفت حرف مفت نزن که من از او خواستم حتما این حرف را در صورتجلسه اتفاقاتی که رخ داده قید کند و هنوز هم هست.

این بازیکن ملی پوش سپس از خواسته رییس حراست مجموعه حرف زد و گفت: آن آقا به من گفت باید فیلم را پاک کنم وگرنه کاری می‌کند که مرا از تیم ملی خط بزنند و برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کنم.

منصوریان درباره دلیل انتشار ویدیوی آن درگیری در اینستاگرامش توضیح داد: من اول نمی‌خواستم ویدیو را منتشر کنم و هدفم از این کار نشان دادن فیلم به ریاست مجموعه بود تا بداند که رییس حراستش چه رفتار زننده‌ای با یک خانم داشته است. اصلا من نه که یک ملی پوش هستم، هر کسی برای خودش شخصیت دارد و درست نیست این رفتار را با او انجام بدهند. آن شب خیلی‌ها در اینستاگرام برای من پیام ارسال می‌کردند و حرف‌ها و شایعات به گونه‌ای منتشر شده بود که همه مرا مقصر تصور می‌کردند از این رو مجبور شدم ویدیو را در اینستاگرامم بگذارم.

وی افزود: پس از آن بود که دیگر قهرمانان ورزشی مثل مریم طوسی، داود عابدین زاده، جمشید گیوه‎چی و خیلی‌های دیگر در پیام‌هایی که برای من ارسال کردند ضمن ابراز همدردی با من تأیید می‌کردند که با آن‌ها هم در مواردی مشابه، رفتار‌هایی اینچنینی یا بدتر صورت گرفته است در حالی که هر کدام شان قهرمانان و مدال آوران ایران در بازی‌های آسیایی و یا المپیک بوده اند.

منصوریان خاطرنشان کرد: وقتی ویدیو را منتشر کردم مجموعه انقلابی‌ها برای اینکه خودشان را تبرئه کرده و مرا مقصر جلوه بدهند شایعه سازی کردند که من پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودم و، چون ماسک نداشتم و می‌خواستم به زور وارد پیست شوم این اتفاقات رخ داده است. در حالی که من باید روزی دو بار از تمریناتم برای باشگاه چینی که عضو آن هستم ویدیو بگیرم و همیشه ماسک دارم.

وی با ابراز دلخوری از مسببان انتشار شایعه پناهندگی‌اش در آمریکا گفت: شایعه دیگری که برای تخریب من ساختند این بود که من دنبال بهانه بودم تا از ایران بروم در حالی که اگر چنین قصدی داشتم مدت‌ها پیش از این، از آمریکا، یکی دو کشور اروپایی و حتی همین چین که خودش میلیون‌ها نفر ووشوکار دارد و کشورش مهد ووشو است پیشنهاد داشتم و اگر می‌خواستم بروم چند سال پیش این کار را می‌کردم، ولی این بازی کثیف را براه انداختند تا مرا در نظر مردم تخریب کنند، ولی حتم دارم کسی جز خودشان روسیاه نشدند.

از منصوریان درباره نحوه حمایت ریاست فدراسیون ووشو سؤال کردیم که گفت: دو روز بعد از آن ماجرا (!) آقای صدیقی مرا دعوت کرد به دفترش بروم و با من حرف زد و بعد گفت با رییس مجموعه انقلاب در این باره صحبت می‌کند. بعد رییس کمیته المپیک هم مرا دعوت کرد تا از این بابت از من دلجویی کند در حالی که من فقط می‌خواستم آن آقایی که رییس حراست مجموعه بود و به بدترین شکل ممکن با یک خانم رفتار کرد از من عذرخواهی کند که البته هنوز هم چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی در این باره که با این اتفاق باز هم دوست دارد در مجموعه انقلاب تمرین کند گفت: در این چند روز در کنار اتوبان همت (!) تمرین می‌کنم که خیلی خطرناک است! واقعا خنده‎دار است که بازیکن ملی پوشِ ایرانِ 80 میلیون نفری باید در حاشیه اتوبان که خطر تصادف با انواع و اقسام اتومبیل‌ها وجود دارد، بدود، ولی نتواند ازمجموعه‌های بزرگ دولتی کشورش استفاده کند، چون می‌خواهد با آمادگی بالا راهی چین شود و ضمن افتخارآفرینی برای کشورش با بهترین شرایط و شناخت کافی از جدی‎ترین حریفانش که در لیگ چین حضور دارند آماده بازی برای تیم ملی شود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها