کد خبر: 421815
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۱۳:۱۳:۰۰
| |

احمد حکیمی‌پور، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

استعفا نداده‌ام/ جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به صورت آنلاین برگزار می‌شود

دبیر کل حزب اراده ملت گفت: رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به صورت دوره‌ای و هر سه ماه یکبار، تغییر می‌کند و از طرفی به دلیل اینکه از شورا خارج شدیم حزب بعدی که فکر کنم حزب جوانان است، کار را بر عهده می‌گیرد که در جلسه آخری که با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهیم داشت این تغییر و تحولات انجام می‌شود.

استعفا نداده‌ام/ جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به صورت آنلاین برگزار می‌شود
کد خبر: 421815
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۱۳:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| به دنبال انتشار خبری مبنی بر استعفای احمد حکیمی‌پور از ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، او در گفتگویی تاکید کرد: با توجه به اینکه رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به صورت دوره‌ای و هر سه ماه یکبار، تغییر می‌کند و از طرفی به دلیل اینکه از شورا خارج شدیم حزب بعدی که فکر کنم حزب جوانان است، کار را بر عهده می‌گیرد که در جلسه آخری که با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهیم داشت این تغییر و تحولات انجام می‌شود.

دبیر کل حزب اراده ملت در رابطه با زمان برگزاری جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: شیوع کرونا باعث تاخیر در تشکیل جلسات شده است به احتمال زیاد جلسه به صورت آنلاین برگزار شود که در این جلسه، بنده از دوستان خداحافظی می کنم البته کار سیاسی تعطیل نمی‌شود و در یک جبهه هستیم اما تعاملات به صورت مستقل در می‌آید مگر اینکه اتفاقی پیش بیاید، ائتلافی کنیم و جبهه‌ای تشکیل دهیم البته طبق قانون جدید ائتلاف‌ها و جبهه‌ها زمان خاصی دارند.

حکیمی‌پور در رابطه با عمر حیات سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: دوستانی که در داخل شورا هستند باید در رابطه با عملکرد و حیات این شورا تصمیم بگیرند. خیلی وقت است که شورای هماهنگی را تضعیف و عملا جایگاه احزاب را متزلزل کردند در نتیجه خود اعضا باید برای برنامه‌های آن تصمیم بگیرند. ارزیابی ما این است که در جریان اصلاحات امور در جاهایی انجام می‌شود که شورا از آن مطلع نیست و عملا از احزاب به عنوان یک ویترین حقوقی و سیاسی، بهره‌برداری می‌شود.

این چهره اصلاح‌طلب ضمن تاکید بر اصلاح‌طلب بودن حزب اراده ملت خاطرنشان کرد: ما اصلاح‌طلب هستیم اما کنش سیاسی خود را به صورت مستقل دنبال می‌کنیم به این صورت که هر جا که منافع کشور، ایجاب کند ممکن است در اصلاحات باشیم اما به این صورت نیست که عملکرد خود را به مجموعه‌ای گره بزنیم و کنش حزبی تحت الشعاع، قرار بگیرد.


حکیمی‌پور در پایان یادآور شد: در واقع تاکید ما بر این است که احزاب باید دوام و قوام پیدا کنند. در کارهای شورایی و جبهه‌ای عملا احزاب تصمیم نمی‌گیرند و مناسبات پشت پرده کار را در دست می‌گیرند که معمولا هم، پاسخگو نیستند.

منبع:برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها