کمیسیون آموزش طرحی برای لغو کنکور در هیچ مقطعی ندارد

مهرداد ویس‌کرمی گفت: کمیسیون آموزش و وزارت علوم میل به تغییر زمان برگزاری کنکور در هر سه مقطع ندارد، بر همین اساس هنوز تصمیمی در کمیسیون برای تهیه طرح دوفوریتی برای لغو کنکور ارشد و یا دو مقطع دیگر گرفته نشده است.

کمیسیون آموزش طرحی برای لغو کنکور در هیچ مقطعی ندارد
کد خبر: 421885
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۴ ۱۷:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کمیسیون آموزش طرحی برای لغو کنکور در هیچ مقطعی نداردیک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که هیچ تصمیمی درباره تهیه طرح دوفوریتی برای لغو کنکور در مقاطع ارشد، دکتری و کارشناسی در کمیسیون آموزش گرفته نشده است.

مهرداد ویس‌کرمی در واکنش به انتشار اخباری درخصوص طرح دو فوریتی برای لغو کنکور ارشد گفت: طبق توافقی که در کمیسیون آموزش با وزارت علوم انجام شد، اصل بر برگزاری کنکور در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است البته که ما در عین حال تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم. اگر ستاد کرونا تشخیص دهد که برگزاری آزمون مناسب نیست و مشکل ایجاد می کند آن گاه تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون آموزش و وزارت علوم میل به تغییر زمان برگزاری کنکور در هر سه مقطع ندارد، بر همین اساس هنوز تصمیمی در کمیسیون برای تهیه طرح دو فوریتی برای لغو کنکور ارشد و یا دو مقطع دیگر گرفته نشده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین توضیح داد: جلسات علنی مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در هفته جاری برگزار نمی‌شود. لذا اگر قرار بر تهیه طرح دو فوریتی برای لغو کنکور ارشد باشد باید این طرح در آخرین جلسه مجلس در هفته گذشته یعنی در روز چهارشنبه اول مرداد در بین نمایندگان توزیع و امضا گرفته می شد که این کار صورت نگرفت. کمااینکه یک روز قبل از آن هم کمیسیون آموزش جلسه‌ای داشت و اصلا در این باره بحثی صورت نگرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها