کد خبر: 421929
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۷:۵۹:۰۰
| |

کمیسیونی که به جای حمایت از ورزشکاران محل به دست آوردن جایگاه شد

رئیس پیشین کمیسیون ورزشکاران گفت: اصل تشکیل کمیسیون ورزشکاران ایجاد مجموعه ای برای ارائه راهکار و پیشنهاد به رئیس کمیته ملی المپیک در راستای حفظ و صیانت از جایگاه ورزشکاران، قهرمانان و المپین ها بود نه بدست آوردن پست و جایگاه و عنوان.

کمیسیونی که به جای حمایت از ورزشکاران محل به دست آوردن جایگاه شد
کد خبر: 421929
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۷:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید سوریان رئیس پیشین کمیسیون ورزشکاران در مورد تصمیم اعضای این کمیسیون مبنی بر تقسیم وظایف و مسئولیتها گفت: اصل تشکیل کمیسیون ورزشکاران ایجاد مجموعه ای برای ارائه راهکار و پیشنهاد به رئیس کمیته ملی المپیک در راستای حفظ و صیانت از جایگاه ورزشکاران، قهرمانان و المپین ها بود نه بدست آوردن پست و جایگاه و عنوان. از این رو در اولین نشست بعد از انتخابات کمیسیون، مرام نامه ای به توافق اعضا رسید که پیرو آن تصمیم گرفتیم یک نفر از اعضا به عضویت هیات اجرایی درآید، یک نفر دیگر رئیس و دیگری نایب رئیس کمیسیون شوند. حتی در آن نشست در خصوص فرد اعزامی به نشست های بین المللی نیز تصمیم گیری کردیم و مقرر شد تا فردی غیر از این سه عضو باشد.

دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک ادامه داد: تمام این تصمیمات بر این مبنا گرفته شد تا بتوانیم از حداکثر توان فکری و ارتباطی اعضا برای خدمت به جامعه ورزش استفاده کنیم. البته نمی دانم این مصوبه و مرام نامه مکتوب شد یا خیر اما همه اعضا در جریان این موضوع هستند و امیدوارم که این رویه در جهت استفاده از خرد جمعی و توانایی تمام اعضا پیگیری شود.

پرافتخارترین کشتی گیر ایران که بیشترین رای جامعه ورزش را نیز برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران بدست آورده بود در پایان گفت: هنوز هم اعتقاد دارم کمیسیون ورزشکاران می تواند موفق ترین و فعال‌ترین کمیسیون کمیته ملی المپیک باشد و خدمات ارزشمندی را به جامعه ورزش کشور ارائه دهد به شرطی که نگاه‌ها خادمانه و جمع محور باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها