کد خبر: 421951
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۳:۲۸
| |

حمایت سعادتمند از فرهاد مجیدی

مدیرعامل استقلال گفت: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است. ما در ادامه لیگ بازی‌های  مهمی داریم و من و هیات مدیره از ایشان حمایت می‌کنیم.

حمایت سعادتمند از فرهاد مجیدی
کد خبر: 421951
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۳:۲۸

اعتمادآنلاین| احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: استقلال به عنوان پرافتخارترین باشگاه در آسیا باید وضعیت خوبی داشته باشد. ما با یک تیم قوی مدیریتی و حقوقی می خواهیم مشکلات را برطرف کنیم تا دل هواداران شاد شود.

او درباره درخواست هواداران استقلال مبنی بر بازگشت آندره‌آ استراماچونی گفت: من بارها در برنامه ها مختلف عنوان کردم که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است. ما در ادامه لیگ بازی‌های مهمی داریم و من و هیات مدیره از ایشان حمایت می‌کنیم. ما می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم و باید در مسابقه لیگ قهرمانان آسیا که در دوحه برگزار می شود، شرکت کنیم.

سعادتمند افزود: کادر فنی ما دارد کار می‌کند و ما یک بازی مهم داریم مقابل پارس جنوبی که پیروزی در آن بازی ما را به رتبه دوم جدول نزدیک می کند و امیدوارم که بتوانیم موفق باشیم.

مدیرعامل استقلال درباره ضعف کادر مدیریتی درچند سال اخیر گفت: در هر برنامه ریزی، مدیر نیازمند یک زمان برای اجرای برنامه های خود است. من با تغییر مدیریت موافق نیستم. مدیران استقلال در حد توان‌شان برای استقلال زحمت کشیدند و باید مدیریت در استقلال تدوام بیش‌تری داشته باشد. این تغییرات در باشگاه، به اهداف باشگاه لطمه میزند. امیدوارم کادر مدیریت با تعیین اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت، بتواند به توسعه زیرساخت‌های باشگاه کمک کند.

او درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال استقلال گفت: ما مهم‌ترین حکمی که از فیفا داریم درباره آقای بویان است که مربوط به سال پیش است. من شنیدم او بازیکن باکیفیتی نبوده است و در آن دوران هم مصدوم بوده و قراردادش تمدید شده است. حدود 328 هزار دلار برای این بازیکن تهیه کردیم و تا آخر هفته به او می‌دهیم. ما برای پرداخت پول شفر که 600 هزار دلار است، حدود 23 روز فرصت داریم. شفر در آلمان است و می‌خواهیم یا در ایران یا در دوبی با ایشان نشستی داشته باشیم تا بتوانیم بخش اعظمی از مطالباتش را پرداخت کنیم و برای بقیه پولش با او مذاکره کنیم.

سعادتمند در پایان درباره بازیکنان مبتلا به کرونا در استقلال گفت: ما 15 بازیکن مبتلا به کرونا داشتیم و 13 بازیکن در فهرست تیم بودند اما با گذشت زمان در حال حاضر هیچ بازیکنی مبتلا به کرونا نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها