کد خبر: 421983
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۹:۳۴:۰۰
| |

شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس:

هدف اصلی طرح ساماندهی بازار مسکن سرعت بخشیدن به ساخت مسکن است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که در طرح رونق تولید و ساماندهی بازار مسکن سعی شده با تامین زمین نسبتا رایگان و پایین آوردن نرخ تسهیلات بانکی ساخت مسکن در کشور سرعت بگیرد.

هدف اصلی طرح ساماندهی بازار مسکن سرعت بخشیدن به ساخت مسکن است
کد خبر: 421983
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۹:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح رونق تولید و ساماندهی بازار مسکن، بیان کرد: هدف اصلی این طرح رونق بخشیدن به حوزه تولید مسکن و افزایش ساخت مسکن در کشور است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: در این طرح سعی شده با تامین زمین نسبتا رایگان و پایین آوردن نرخ تسهیلات بانکی ساخت مسکن در کشور سرعت بگیرد. بر اساس پیش بینی های انجام شده در این طرح حداقل سالیانه یک میلیون واحد جدا از تعهداتی که بنیاد مسکن و وزرات راه و شهرسازی در قالب طرح مسکن ملی دنبال می کنند، در کشور ساخته خواهد شد.

نماینده بهشهر در مجلس تصریح کرد: در این طرح سعی شده تا با سرعت بخشیدن به ساخت مسکن، عرضه واحدهای مسکونی در بازار افزایش یابد. با افزایش عرضه مسکن با قیمت مناسب، شاهد شکسته شدن رشد صعودی قیمت مسکن خواهیم بود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: در این طرح با متعادل کردن قیمت مسکن شرایط مناسب تری برای تامین مسکن اقشار متوسط و پایین جامعه فراهم خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها