کد خبر: 421994
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۰:۰۹:۵۷
| |

حضور همزمان باد و رگبار و گرما در کشور

امروز در برخی استان ها شاهد وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق خواهیم بود و از روز دوشنبه تا آخر هفته افزایش نسبی دما در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب پیش بینی شده است.

حضور همزمان باد و رگبار و گرما در کشور
کد خبر: 421994
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۰:۰۹:۵۷

اعتمادآنلاین| امروز در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات مناطق البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی و خراسان شمالی، ارتفاعات برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این وضعیت در ارتفاعات مناطق البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس تکرار خواهد شد.

دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود. طی روزهای آینده در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه مناطق زابل با وزش باد شدید مواجه خواهد شد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال رخداد طوفان گرد و خاک در منطقه زابل وجود دارد.

از دوشنبه تا آخر هفته افزایش نسبی دما در استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب پیش بینی شده و دریای عمان نیز در روز دوشنبه مواج خواهد بود.

هوای امروز و فردای پایتخت ابری و نیمه ابری گزارش شده است اما دمای هوا با یک درجه افزایش به 40 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها