کد خبر: 422025
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۱:۲۰:۱۸
| |

دلتنگی‌های داریوش!

هافبک استقلال گفت: مصدومیتم کاملاً برطرف شده و سه هفته است که می‌توانم بازی کنم، اما مشکل لیست به من چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. دلم برای استقلال و بازی در زمین تنگ شده و امیدوارم این مشکل حل شود.

دلتنگی‌های داریوش!
کد خبر: 422025
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۱:۲۰:۱۸

اعتمادآنلاین| داریوش شجاعیان درباره لیگ نوزدهم گفت: فصل پُرفزار و نشیبی بود که با کرونا خیلی طول کشید و باعث شد خیلی از بازیکنان به هدفی که می‌خواستند، نرسند. فشردگی مسابقات باعث مصدومیت خیلی از بازیکنان شد که امیدوارم این دوره را پشت سر بگذاریم و به روزهای خوبی که داشتیم بازگردیم. امیدوارم راه حلی پیدا شود که به میادین برگردم.

او درخصوص خروجش از لیست آبی‌پوشان توضیح داد: پس از مصدومیت از لیست تیم خارج شدم، چون اگر کرونا نمی‌آمد به ادامه رقابت‌ها نمی‌رسیدم. من با تصمیم پزشکی از لیست خارج شدم اما قراردادم فسخ نشد. پس از کرونا بازی‌ها طول کشید و در چند دیدار قبلی می‌توانستم بازی کنم. قانون فدراسیون فوتبال و فیفا اجازه نمی‌دهد به تیم اضافه شوم و تیم مدیریتی تلاش می‌کند به لیست برگردم. فعلاً در لیست استندبای مانده‌ام.

بازیکن استقلال درباره شرایط بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امسال سال آخر قرارداد من و چند بازیکن دیگر تیم است و با پایان لیگ برتر، این قراردادها به پایان می‌رسد. اگر بخواهیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، باید قرارداد جدیدی تنظیم شود و با مدیریت باشگاه صحبت کنیم تا ببینیم قسمت چه می‌شود.

شجاعیان درباره عملکرد فرهاد مجیدی خاطرنشان توضیح داد: مجیدی از لحاظ فنی قوی است اما او امسال و سال گذشته در شرایط بدی به استقلال آمد. امسال با شیوع کرونا دست مجیدی خیلی خالی بود و با مشکل مصدومیت بازیکنان هم مواجه بود. او خوب کار می‌کند و امیدوارم بچه‌های تیم دست به دست هم دهند تا استقلال را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

او که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در مورد شرایط مصدومیت خودش اظهار داشت: مصدومیتم کاملاً برطرف شده و سه هفته است که می‌توانم بازی کنم، اما مشکل لیست به من چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. دلم برای استقلال و بازی در زمین تنگ شده و امیدوارم این مشکل حل شود.

هافبک استقلال در پایان خطاب به هواداران این تیم گفت: از آنها به خاطر این همه لطفی که به من دارند، تشکر می‌کنم و یادم می‌ماند که آنها در دو دوره مصدومیتم از من حمایت کردند. ناملایمتی‌هایی دیدیم که امیدوارم در پایان فصل کمتر باشد و بتوانیم هواداران را شاد کنیم. امیدوارم اتفاقاتی که در سه سال اخیر پس از پایان هر فصل رخ داده است، تکرار نشود و بتوانیم ناراحتی آنها در این چند سال را جبران کنیم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها