کد خبر: 422044
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۲:۰۹
| |

پورموسوی علیه استقلال سند رو می‌کند

مربی پارس جنوبی گفت: از 43 بازیکن، 9 بازیکن استقلال کرونا داشتند که این تعداد به چهار نفر رسید. بچه‌ها مدعی هستند حقشان نیست که بازی کنند و نتیجه این مسابقه باید 3 بر صفر به سود ما اعلام می‌شد.

پورموسوی علیه استقلال سند رو می‌کند
کد خبر: 422044
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۲:۰۹

اعتمادآنلاین| سیروس پورموسوی درباره رد اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم این حکم با مصلحت‌اندیشی صادر شده است. صالحی (رئیس کمیته استیناف) نوشته کمیته مسابقات سازمان لیگ به استقلال گفته روز 15 تیر به جم نروید و می‌خواهم آن را نشان دهد. ما عکسی داریم که کمیته مسابقات تاکید کرده استقلال در این تاریخ باید در بازی حاضر باشد و داوران هم در زمین حضور داشتند که ناگهان همه چیز عوض شد.

پورموسوی در ادامه افزود: از 43 بازیکن، 9 بازیکن استقلال کرونا داشتند که این تعداد به چهار نفر رسید. بچه‌ها مدعی هستند حقشان نیست که بازی کنند و نتیجه این مسابقه باید 3 بر صفر به سود ما اعلام می‌شد. کمیته مسابقات اصرار داشت که بازی روز ششم مرداد برگزار شود و ما تا پنجم مرداد فرصت ارسال مدارک داشتیم. شاید این حکم ناشی از فشار کمیته مسابقات باشد. چون این کمیته به خاطر برگزاری مسابقات ملی و لیگ قهرمانان آسیا زمان کافی ندارد و امیدوارم با وجود زمان کم، با امتیاز از این بازی بیرون بیاییم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها