قهرمانی یوونتوس در سری آ برای نهمین بار پیاپی

یوونتوس با پیروزی برابر سامپدوریا برای نهمین سال پیاپی سری آ را فتح کرد.

قهرمانی یوونتوس در سری آ برای نهمین بار پیاپی
کد خبر: 422188
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۰۷:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| یوونتوس بامداد دوشنبه در هفته سی و ششم سری آ برابر سامپدوریا قرار گرفت و با دو گل مهمانش را شکست داد تا قهرمان کالچو شود.

میزبان توپ و میانه میدان را در اختیار داشت اما نمی‌توانست موقعیت گل روی دروازه ایجاد کند. سامپدوریا هم حملات خود را خوب شروع می‌کرد اما در ضربات پایانی کاملا ناامید کننده ظاهر می‌شد. بازی هنوز به دقیقه 30 نرسیده بود که دو تیم مجبور به تعویض شدند. برای یوونتوس برناردسکی به جای دنیلو به میدان رفت. حضور این بازیکن موجب شد تیم تورینی بازی بهتری به نمایش بگذارد و صاحب موقعیت شود.

در ادامه پائولو دیبالا هم آسیب دید و گونسالو ایگواین جایگزینش شد. در یکی از حمله‌های بانوی پیر داور یک ضربه آزاد در نزدیکی محوطه جریمه گرفت. میرالم پیانیچ به جای سانتر توپ را به کریستیانو رونالدو پاس داد تا مهاجم پرتغالی در دقیقه شش وقت‌های اضافه نیمه اول نتیجه را یک بر صفر کند. ستاره یوونتوس سی و یکمین گلش را در این فصل سری آ به ثمر رساند.

در شروع نیمه دوم شاگردان کلودیو رانیری به دنبال جبران نتیجه بودند اما دوباره یوونتوس به گل دست یافت. ضربه رونالدو را دروازه‌بان سامپدوریا دفع کرد و توپ برگشتی به برناردسکی رسید تا این بازیکن گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کند. در دقیقه 77 مورتن تورسبی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

سامپدوریا با وجود 10 نفره شدن هم ناامید نشد و حمله کرد. داور یک پنالتی را در دقیقه 88 به نفع میزبان اعلام کرد اما رونالدو نتوانست آن را به گل تبدیل کند و ضربه‌اش به تیرک برخورد کرد. در وقت‌های اضافه شاگردان مائوریتسیو ساری یک موقعیت خوب دیگر را از دست دادند. در نهایت یوونتوس نهمین قهرمانی پیاپی اش را در سری آ جشن گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها