در دوازدهمین جلسه دادگاه مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی مطرح شد

هشدار مسعودی مقام به مرجان شیخ الاسلامی و علی اشرف ریاحی؛ قضات را تهدید نکنند

دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و 14 متهم دیگر به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

هشدار مسعودی مقام به مرجان شیخ الاسلامی و علی اشرف ریاحی؛ قضات را تهدید نکنند
کد خبر: 422281
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۱۱:۲۶:۵۷

اعتمادآنلاین| دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و 14 متهم دیگر به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی مسعودی مقام در تذکری گفت: در ابتدا به متهمان به ویژه مرجان شیخ الاسلامی و علی اشرف ریاحی تذکر می‌دهم که از این اقدامات تهدید آمیز شما نسبت به قضات محکمه و مزاحمت‌های تلفنی به شعبه که از خارج از کشور و داخل کشور انجام می‌گیرد، خودداری کنند.

به نقل از قوه قضاییه،وی ادامه داد: همه باید در دادگاه حاضر شده و دفاع کنند، این افراد جزء متهمان اقتصادی هستند و به جای این اقدامات، سعی کنند اموال به تاراج رفته بیت المال را برگردانند.

قاضی گفت: اگر بعضی مواقع فکر می‌کنند اطلاعاتی که دارند بسیار ذی‌قیمت است می‌توانند این اطلاعات را در اختیار وکلایشان قرار دهند، آنچه که این متهمان می‌دانند سابقا در اختیار ما قرار گرفته است به گونه‌ای که هم ضابطان این اطلاعات را به ما دادند و هم خودمان آن را به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: اینکه علی اشرف ریاحی علیه سبحانی، حمزه لو و مرجان شیخ الاسلامی و همچنین بالعکس خانم مرجان شیخ الاسلامی علیه آقایان حمزه لو، سبحانی و احمدیان می‌خواهند مستنداتی ارایه دهند باید بگوییم که ما به اندازه کافی مستند داریم و این مستنداتی که می‌خواهید ارسال کنید به وکلایتان بدهید تا آن‌ها دفاع کنند و به صورت غیر متعارف وارد این موضوعات نشوید. ما تمام مراتب را به تمام مراجع امنیتی و انتظامی و همچنین مسئولان قوه قضاییه منعکس کردیم که این افراد پا را فراتر از حدشان گذاشتند و متاسفانه به دنبال اقداماتی هستند که تاثیری در پرونده نخواهد داشت.

قاضی تصریح کرد: هرکاری که می‌خواهید علیه قضات و این دادگاه انجام دهید؛ اما باید پول بیت المال را برگردانید.

این خبر در حال تکمیل است...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها