عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس مطرح کرد:

پیگیری مطالبات کارگران هفت‌تپه در کمیسیون اجتماعی

نماینده سبزوار گفت: کمیسیون اجتماعی موظف است نسبت به همه مسائل مربوط به کارگران ورود کند، در کمیسیون اجتماعی مسئول کمیته اشتغال و کارآفرینی و روابط کار هستم. در رابطه با کارگران هفت‌تپه در کمیسیون اجتماعی بحث مفصلی صورت گرفت و کمیته‌ای هم در این راستا تشکیل شد. 

پیگیری مطالبات کارگران هفت‌تپه در کمیسیون اجتماعی
کد خبر: 422284
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۱۱:۴۵:۲۲

اعتمادآنلاین| علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس، در رابطه با «پیگیری مطالبات کارگران هفت‌تپه در کمیسیون اجتماعی» گفت: کمیسیون اجتماعی موظف است نسبت به همه مسائل مربوط به کارگران ورود کند، در کمیسیون اجتماعی مسئول کمیته اشتغال و کارآفرینی و روابط کار هستم. در رابطه با کارگران هفت‌تپه در کمیسیون اجتماعی بحث مفصلی صورت گرفت و کمیته‌ای هم در این راستا تشکیل شد.

او ادامه داد: مسائل و مطالبات کارگران هفت‌تپه را طبق گزارش کمیته‌ای که تشکیل شده با دقت و وسواس پیگیری خواهیم کرد، نباید کمیسیون‌ها خیلی گرفتار روزمرگی شوند. همه تلاشمان را در این راستا خواهیم کرد، کمیسیون‌ها باید بتوانند به حل مسائل کلیدی بپردازند تا امثال هفت‌تپه‌ها به وجود نیاید.

عنابستانی گفت: مشکل این است که ساختارها و فرآیندها را اصلاح نمی‌کنیم بنابراین هفت‌تپه‌ها برای ما به وجود می‌آید.

نماینده سبزوار در رابطه با بازداشت کارگران هفت‌تپه مطرح ‌کرد: با بازداشت کردن مسائل حل نمی‌شود البته تا جایی که مطلع هستم بخش زیادی از حقوق کارگران پرداخت شده و فقط بخشی از آن مانده است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها