کد خبر: 422309
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۱۳:۱۷:۲۱
| |

ناراحتی ایگواین از رونالدو

یوونتوس با پیروزی 2 بر صفر برابر سامپدوریا برای نهمین فصل پیاپی فاتح سری آ شد اما گونسالو ایگواین دقایقی پیش از این قهرمانی خیلی از بازی لذت نبرد.

ناراحتی ایگواین از رونالدو
کد خبر: 422309
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۱۳:۱۷:۲۱

اعتمادآنلاین| مهاجم آرژانتینی پیش از پایان نیمه نخست به دلیل آسیب دیدگی پائولو دیبالا وارد زمین شد. بازیکن یوونتوس در جریان بازی از کریستیانو رونالدو عصبانی شد و در خوشحالی پس از گل برناردسکی شرکت نکرد.

در دقیقه 15 نیمه دوم آدرین ربیوت یک حرکت را شروع کرد و با وجود این که ایگواین در سمت چپش آزاد بود به رونالدو که در سمت راست بود پاس داد. در ادامه ستاره پرتغالی به حضور مهاجم آرژانتینی اهمیتی نداد و به او پاس نداد. رونالدو به سمت دروازه شوت کرد که دروازه‌بان سامپدوریا به خوبی واکنش نشان داد و در نهایت ایگواین با عصبانیت تور دروازه را در آغوش گرفت.

دقایقی بعد مهاجم آرژانتینی در نیمه زمین پا به توپ شد و به سمت دروازه حریف حرکت کرد. در ادامه به رونالدو پاس داد و انتظار داشت مهاجم پرتغالی توپ را به او برگرداند اما ستاره یوونتوس خود به سمت دروازه ضربه زد. دروازه‌بان سامپدوریا توپ را دفع کرد و توپ برگشتی را برناردسکی وارد دروازه کرد. زمانی که این اتفاق افتاد ایگواین رویش را برنگرداند و در شادی پس از گل شرکت نکرد. در تصویری که از مهاجم آرژانتینی منتشر شد مشخص است که این بازیکن حرکت رونالدو را درک نکرده است.

ایگواین پس از سوت پایان به همراه دیگر بازیکن جشن قهرمانی گرفت و به نظر می رسید آخرین بازی‌اش را با پیراهن یوونتوس در سری آ انجام داده باشد. بر اساس ادعای رسانه‌های ایتالیایی این آخرین فصل حضور ایگواین در یوونتوس است. مهاجم آرژانتینی هنوز می‌تواند برای بانوی پیر بازی کند و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون به میدان برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها