اردوهای تیم ملی فوتسال زنان، بین زمین و هوا

در حالی که پیش از این اعلام شده بود اردوهای تیم ملی فوتسال زنان از سوم مرداد ماه آغاز می‌شود اما خبری از شروع اردوها نیست.  

اردوهای تیم ملی فوتسال زنان، بین زمین و هوا
کد خبر: 422435
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۰۷:۴۳:۴۹

اعتمادآنلاین| اردوهای تیم ملی فوتسال مردان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد اما هنوز تکلیف تیم ملی زنان مشخص نیست، در حالی که پیش از این شهناز یاری(سرمربی تیم ملی زنان) اعلام کرده بود اردوهای تیم ملی از سوم مرداد ماه و بدون حضور بازیکنان اصلی آغاز می‌شود.

با وجود گذشت زمان اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی زنان هنوز زمان اردوی تیم ملی مشخص نیست و به نظر می‌رسد که برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد گویا مسئولان فوتسال زنان منتظرند تا شیوع کرونا در کشور متوقف شود آنگاه کار خود را برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در جام ملت‌های آسیا آغاز کنند!

تیم ملی آذر ماه 99 جام جهانی کوچک، اردیبهشت 1400 بازی‌های داخل سالن آسیا و شهریور 1400 هم جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد؛ سه رویداد مهم که ملی‌پوشان باید خود را برای حضور در آنها آماده کنند اما خبری از اردوها نیست.

تیم ایران که در دو دوره پیاپی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است یک سال دیگر باید دوباره در این رویداد به رقابت با حریفان خود بپردازد و هر گونه تعلل در این زمینه می‌تواند قهرمانی را از ایران دور کند، بنابراین باید با یک برنامه‌ریزی حساب شده شرایط را برای آماده‌سازی ملی‌پوشان فراهم کرد چرا که به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حداقل تا یک سال آینده درگیر این ویروس هستیم و درمانی هم برای آن وجود نداد، در نتیجه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه داد.

فدراسیون فوتبال پیش از آغاز تمرینات تیم ملی مردان از بازیکنان دعوتی تست کرونا گرفت، در بخش زنان نیز می‌توان این کار را انجام داد. ضمن اینکه باضدعفونی کردن سالن تمرین و محل اسکان بازیکنان و محدودتر کردن رفت وآمد آنها به فضای خارج از اردو، می‌توان شرایط لازم برای سلامتی و امنیت روانی آنها به وجود آورد. از طرفی یاری پیش از این در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که اردوی اول تیم ملی بدون حضور بازیکنان اصلی است بنابراین نمی‌توان این بهانه را هم پیش کشید که بازیکنان درگیر مسابقات نیمه نهایی لیگ هستند.

شاید انجام ندادن کار در شرایط فعلی کشور ساده‌ترین راه باشد که مسئولان فدراسیون می‌توانند پیش بگیرند اما مدیریت شایسته زمانی به چشم می‌آید که در شرایط حساس تصمیمات درست اتخاذ کند؛ تصمیماتی که ضمن حفظ سلامت مجموعه و تیم، به پیشبرد اهداف و پیشرفت هم کمک کند. بنابراین لازم است که بخش زنان فدراسیون فعال‌تر ظاهر شود و با بررسی دقیق شرایط تنها به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های تیم ملی را متوقف نکند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها