تلاش رئیس بایرن برای برگزاری مراسم توپ طلا

توپ طلا جایزه ای است که هر ساله به بهترین بازیکن فوتبال جهان اهدا می شود.

تلاش رئیس بایرن برای برگزاری مراسم توپ طلا
کد خبر: 422483
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۰:۰۵:۵۷

اعتمادآنلاین| فرانس فوتبال که این مراسم را هر ساله برگزار می کند چند روز پیش اعلام کرد که باتوجه به تعطیلی زیاد فوتبال در سال 2020 به خاطر ویروس کرونا توپ طلای امسال اهدا نخواهد شد.

کارل هاینس رومنیگه رئیس اجرایی بایرن مونیخ گفت: به استثنای لیگ فرانسه همه لیگ ها برگزار شدند و به همین خاطر انتظار داریم که مراسم توپ طلا هم برگزار شود تا بهترین بازیکن انتخاب شود.

او ادامه داد: لغو مراسم توپ طلا روی لواندوفسکی تاثیر منفی می گذارد. او فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و توانست 34 گل در بوندسلیگا به ثمر رساند. شاید او بهترین فصل دوران فوتبالی اش را تجربه کرده باشد. متاسفانه از شانس بد این بازیکن فرانس فوتبال اعلام کرده که توپ طلای امسال را اهدا نمی کند. ما از این تصمیم غیر عادلانه خوشحال و راضی نیستیم.

رئیس اجرایی بایرن در ادامه گفت:من قول می دهم که با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا صحبت کنم تا او مسئولان فرانس فوتبال را متقاعد به برگزاری این مراسم کند.

رومنیگه بار دیگر به انتقاد از تصمیم یوفا در تبرئه کردن منچستر سیتی پرداخت و گفت: به نظرم به خوبی با این موضوع برخورد نکردند. البته باید این را هم بگویم که به خاطر گواردیولا خوشحالم که سیتی جریمه نشد و می تواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها