کد خبر: 422528
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۱:۵۳:۳۸
| |

رئیس جمهور وزیر صمت را به مجلس معرفی کند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قیمت تمام اقلام مورد نیاز مردم در ماه‌های اخیر چند برابر و افزایش قیمت‌ها ساعتی شده است.

رئیس جمهور وزیر صمت را به مجلس معرفی کند
کد خبر: 422528
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۱:۵۳:۳۸

اعتمادآنلاین| صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از افزایش قیمت مصالح ساختمانی در روزهای گذشته، گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی در چند وقت اخیر تاثیر منفی بر قیمت مسکن گذاشته است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت مصالح ساختمانی عدم نظارت بر بازار است، ادامه داد: آقای رئیس جمهور، هنوز برای وزارتخانه بزرگ و مهم صنعت، معدن و تجارت وزیر تعیین نکرده است و این وزارتخانه کاملا در مسائل و مشکلات اقتصادی اخیر حالت انفعالی به خود گرفته و هیچ نظارت و کنترلی توسط دولت و وزارتخانه در بازار صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه قیمت تمام اقلام مورد نیاز مردم در ماه های اخیر چند برابر شده است، افزایش قیمت ها ساعتی شده است، اضافه کرد: به طور نمونه قیمت میلگرد و سیمان در بازار در چند روز گذشته افزایش لجام گسیخته ای داشته اشت که باید این وضعیت رسیدگی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور باید هرچه سریعتر وزیر صمت را به مجلس معرفی کند، اظهار داشت:دولت باید از حالت انفعالی بیرون بیایید و برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور برنامه ریزی مناسب داشته باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها