کد خبر: 422554
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۲:۴۲:۱۷
| |

یک کارشناس مسائل بین‌الملل:

حزب‌الله قطعا انتقام می‌گیرد

یک کارشناس مسائل بین‌الملل می‌گوید: حزب‌الله ثابت کرده که در مقابل اقدامات غیرعقلانی رژیم صهیونیستی در کوتاه‌ترین فاصله سخت‌ترین پاسخ را به آنها خواهد داد.

حزب‌الله قطعا انتقام می‌گیرد
کد خبر: 422554
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۲:۴۲:۱۷

اعتمادآنلاین| «سیدرضا صدرالحسینی»، کارشناس مسائل بین‌الملل، درباره بالا گرفتن اختلافات میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی گفت: نکته حائز اهمیت این است که حزب‌الله ثابت کرده که در مقابل اقدامات غیرعقلانی رژیم صهیونیستی در کوتاه‌ترین فاصله سخت‌ترین پاسخ را به آنها خواهد داد.

در جلسه هیات دولت رژیم صهیونیستی به دلیل اقداماتی که گفته شد و به دلیل افتراقی که بین وزیر دفاع رژیم صهیونیستی و نتانیاهو اتفاق افتاده بود، جلسه را ترک کردند و به ستاد فرماندهی رژیم صهیونیستی رفتند.

صدرالحسینی افزود: به نظر می‌رسد اقدامی که رژیم صهیونیستی از آن سرخوش بود که یکی از نیروهای حزب‌الله را به شهادت رسانده، علیرغم اینکه طی یک نامه به شورای امنیت سازمان ملل درخواست کرده بود که ما اطلاع از این نیروی حزب‌الله در این خودرو نداشتیم و به نوعی در برابر اقدام انتقام‌جویانه حزب‌الله دستان خود را بالا برده و اعلام کرده بود که این اقدام انتقام‌جویانه انجام نشود اما حزب‌الله قطعا انتقام می‌گیرد.

از بعد از جنگ 33 روزه تعداد عملیات‌های غیرعقلانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی بسیار کاهش پیدا کرد چرا که آنها مطمئن هستند در برابر هر عملیاتی حرکت انتقام‌جویانه و منطقی حزب‌الله صورت می‌گیرد.

او درباره آخرین وضعیت ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بر اساس نظرسنجی محرمانه اداره اطلاعات رفتاری ارتش رژیم صهیونیستی، یک بحران عمیق در میان سربازان ذخیره ارتش این رژیم وجود دارد و اغلب آنها گفته‌اند که آماده ورود به هیچ جنگی نیستند.

به عقیده پرسشگران در این نظرسنجی، فقط 15 درصد نیروهای ذخیره با این گزاره که «نیروهای ذخیره به قدر کافی آموزش دیده‌اند» موافق بودند.

یک افسر عالیرتبه گفته است این نظرسنجی عمق بحرانی را نشان داد که از مدت‌ها پیش افسران و سربازان در خصوص آن هشدار می‌دادند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها