کد خبر: 422623
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کویت| دولت کویت به جنگ سلبریتی‌ها رفت

مسئولان قضایی و امنیتی کویت در چارچوب تحقیقاتی در مورد پرونده‌های فساد مالی در کشور حدود 30 میلیون دینار (230 میلیارد تومان) موجودی حساب‌های 10 نفر از سلبریتی‌ها این کشور را بلوکه کرد.

کویت| دولت کویت به جنگ سلبریتی‌ها رفت
کد خبر: 422623
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دولت کویت در چارچوب مبارزه با فساد و پولشویی حساب‌های بانکی 10 سلبریتی معروف این کشور را مسدود و 30 میلیون دینار موجودی آنها را بلوکه کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین روزنامه کویتی القبس طی گزارشی در این باره خبر داد مسئولان قضایی و امنیتی کویت در چارچوب تحقیقاتی در مورد پرونده‌های فساد مالی در کشور حدود 30 میلیون دینار (230 میلیارد تومان) موجودی حساب‌های 10 نفر از سلبریتی‌ها این کشور را بلوکه کرد.

به گفته منابع آگاه، 6 برابر این مبلغ هم املاک و مستغلات در داخل و خارج کشور از این افراد کشف شده است.

به نوشته القبس، در تحقیقات انجام‌گرفته تعداد زیادی ساعت‌ بسیار گران‌قیمت، جواهرات نادر و کشتی‌های تفریحی نیز به دست آمده است.

این افراد که همگی از مشهورترین شخصیت‌های فضای مجازی و تلویزیونی کویت به شمار می‌روند متهم به مشارکت در برنامه‌های بزرگ پولشویی در کشور هستند.

منابع آگاه به این روزنامه کویتی اطلاع دادند، مظنونان این پرونده 20 نفر هستند که فعلاً دارایی 10 نفر از آنها بلوکه شده است، از این رو باید در روزهای آینده با تکمیل تحقیقات منتظر طولانی‌تر شدن این لیست باشیم.

مسئولان قضایی در تحقیقات خود در حال دنبال کردن پرونده پولشویی باندهای قاچاق و فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر هستند که از طریق کویت و به واسطه شماری از سلبریتی‌های این کشور در سایه خلأهای قانونی موجود انجام گرفته است.

یکی از دلایل ورود قوه قضائیه کویت به این پرونده افزایش ثروت غیرقابل باور این سلبریتی‌ها بود که بسیار فراتر از میزان تاثیرگذاری اجتماعی و رسانه‌ای آنها چه در تلویزیون و چه در فضای مجازی برآورد می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها