کد خبر: 422670
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۰۷:۴۱:۳۶
| |

شاهد اولین دربی بدون تماشاگر خواهیم بود؟

بعد از مجهز شدن ورزشگاه آزادی به صندلی، تماشاگران دربی هم کم شدند و به دلیل تعمیرات ورزشگاه، شهرآوردی با کمتر از 60 هزار تماشاگر را هم تجربه کردیم، اما حالا باید منتظر دربی بدون تماشاگر باشیم. نزدیک‌ترین احتمال هم اوایل شهریورماه و تقابل دو تیم در جام‌حذفی است.

شاهد اولین دربی بدون تماشاگر خواهیم بود؟
کد خبر: 422670
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۰۷:۴۱:۳۶

اعتمادآنلاین| دربی تهران روزگاری با 120 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد. درست است ورزشگاه آزادی گنجایش بیش از 100 هزار نفر را نداشت، اما هواداران ایستاده و دوشادوش هم بازی را تماشا می‌کردند. بعد از مجهز شدن ورزشگاه آزادی به صندلی، تماشاگران دربی هم کم شدند و به دلیل تعمیرات ورزشگاه، شهرآوردی با کمتر از 60 هزار تماشاگر را هم تجربه کردیم، اما حالا باید منتظر دربی بدون تماشاگر باشیم. نزدیک‌ترین احتمال هم اوایل شهریورماه و تقابل دو تیم در جام‌حذفی است.

استقلال در خانه باید سپاهان را شکست دهد و بعد از آن گوی شانس می‌گوید که استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف چه تیمی بروند. تقابل این دو تیم در نیمه‌نهایی بازی‌ها می‌تواند جذاب‌ترین بازی سال را رقم بزند. دو تیم آخرین بار در سال 89 در جام‌حذفی به مصاف هم رفتند که سرمربی استقلال یعنی فرهاد مجیدی در آن تیم بازی می‌کرد. تقابلی که 3 بر صفر به سود استقلال تمام شد.

البته پرسپولیسی‌ها برخلاف استقلالی‌ها دوست ندارند این بازی در مرحله نیمه‌نهایی برگزار شود و ترجیح می‌دهند در فینال به مصاف استقلال بروند. پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی میزبان است و می‌توانست برای اولین بار دربی با تماشاگران 90 به 10 را تجربه کند، اما قطعاً خبری از حضور تماشاگران در این بازی نخواهد بود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها