کد خبر: 422689
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۰۸:۴۷:۰۰
| |

جامی که سید جلال بالای سر خواهد برد+ عکس

پرسپولیس با برد برابر نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم، قهرمانی خودش را مسجل کرد تا برای چهارمین سال متوالی قهرمانی در لیگ ایران را جشن بگیرد. 

جامی که سید جلال بالای سر خواهد برد+ عکس
کد خبر: 422689
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۰۸:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سازمان لیگ شب گشذته، از جام قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم، رونمایی کرد تا مشخص شود مراسم اهدای جام به قهرمان لیگ برتر، به زودی برگزار خواهد شد.

جام قهرمانی پرسپولیس

طبق اعلام، مدیران این باشگاه، جشن قهرمانی سرخ ها، بعد از بازی برابر ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم گفت: «ما دنبال این بودیم که در هفته آخر جام قهرمانی به پرسپولیس اهدا شود اما مسئولان سازمان لیگ گفتند که دو هفته آخر لیگ را به صورت همزمان برگزار خواهند کرد و شاید یک بازی به هر دلیلی دچار تغییرات شود که در این صورت هفته آخر وارد ماه محرم خواهد شد و به همین دلیل از جشن شادی این قهرمانی کم می‌شود. به همین دلیل به احتمال فراوان بعد از بازی با ذوب‌آهن که شب عید هم هست مراسم اهدای جام در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. البته ورزشگاه آزادی خوشبختانه به قهرمانی‌های پرسپولیس عادت دارد و بارها در این ورزشگاه جشن قهرمانی گرفتیم. خوشحالم که یک بار دیگر این ورزشگاه زیبا شاهد جشن قهرمانی پرسپولیس خواهد بود.»

البته پرسپولیسی ها به دنبال این هستند تا بتوانند مجوز حضور تعداد محدودی از هواداران خودشان در جشن قهرمانی را از ستاد مبارزه با ویروس کرونا، بگیرند. اتفاقی که تا کنون رخ نداده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها