کد خبر: 422718
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۱۰:۰۴:۵۷
| |

مهاجم جدید آبی‌ها چه قولی داد؟

تیمو ورنر بعد از درخشش در لایپزیک مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفت. این مهاجم آلمانی در نهایت با چلسی به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.

مهاجم جدید آبی‌ها چه قولی داد؟
کد خبر: 422718
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۸ ۱۰:۰۴:۵۷

اعتمادآنلاین| تیمو ورنر درباره حضور در تیم فوتبال چلسی گفت: همانطور که قبلا نیز اشاره کردم، لمپارد دلیل اصلی انتقال من بود. ما در مورد مواردی مانند سیستم بازی ، نحوه بازی، چگونگی بازی من و اینکه چگونه این سیستم برای من مناسب است صحبت کردیم. او شخصیت بسیار خوبی دارد که می گوید نه تنها می خواهد مرا در تیمش ببیند بلکه می خواهد به من کمک کند تا به عنوان بازیکن توسعه پیدا کنم. حالا او من را کمی بهتر می شناسد ، درک خوبی داریم و اکنون خوشحالم که اینجا هستم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: لیگ برتر، فوتبال بسیار سریع و فیزیکی دارد و خصوصیت بازی من این است که من خیلی سریع هستم بنابراین فکر می کنم این مکان مناسب برای بازی من است. این یک لیگ متفاوت نسبت به کشور دیگری است بنابراین می توانم سطح جدیدی را به سبک بازی خودم اضافه کنم و پیشرفت کنم. به همین دلیل به لیگ برتر و چلسی نقل مکان کردم. من سعی خواهم کرد تا حد ممکن گل های بیشتری برای چلسی به ثمر برسانم و این دلیل اصلی خرید آنها است به طوری که من در اینجا به همان اندازه در لایپزیگ و شاید حتی بیشتر از آن گل می زنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها