مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران:

تشکل‌ها برای برنامه‌های مدیریت زیست‌بومی تالاب‌ها توانمندتر می‌شوند

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران ضمن تاکید بر نقش و اهمیت سازمان های مردم نهاد در پیشبرد اهداف برنامه های مدیریتی گفت: تشکل‌ها برای اجرای موثرتر برنامه‌های مدیریت زیست‌بومی تالاب‌ها توانمندتر می‌شوند.

تشکل‌ها برای برنامه‌های مدیریت زیست‌بومی تالاب‌ها توانمندتر می‌شوند
کد خبر: 422916
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۰:۱۱

اعتمادآنلاین| علی ارواحی در دومین نشست کارگروه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد تالابی هدف از برگزاری این نشست ها را تقویت نقش سازمان های مردم نهاد در اجرای هر چه موثرتر برنامه‌های مدیریت زیست‌بومی تالاب‌های کشور عنوان کرد و افزود: در این نشست سازمان های مردم نهاد به بیان دیدگاه ها، چالش ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت بهبود وضعیت تالاب‌های کشور پرداختند.

وی اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی هایی که با دفتر مشارکت همگانی و مسئولیت های اجتماعی و دفتر حفاظت و احیای تالاب های کشور به عمل آمده، شاهد تداوم نشست های هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد تالابی کشور به صورت منظم و هدفمند در دوره های سه ماهه باشیم.

دومین نشست کارگروه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد تالابی با حضور مدیران و کارشناسان دفاتر تخصصی سازمان محیط زیست و طرح حفاظت از تالاب های ایران، دبیر تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی کشور و نمایندگان سازمان های مردم نهاد و فعال در زمینه حفاظت از تالاب‌های کشور به صورت آنلاین برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها