کد خبر: 423020
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

در ۲۴ ساعت گذشته؛

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 68 هزار نفر رسید + تصویر

آخرین آمار اعلامی از آمریکا حاکی از آن است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور بیش از شصت‌وهشت هزار نفر در بیست‌وچهار ساعت گذشته افزایش داشته است.

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 68 هزار نفر رسید + تصویر
کد خبر: 423020
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس «کووید19» در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، 68569 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 1465 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 4،634،985 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 155،285 تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار مبتلایان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های آمریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

این در حالی است که سازمان سی‌دی‌سی چندی پیش اعلام کرد نتایج تست پادتن ویروس کرونا در حد فاصل اواخر ماه مارس تا اوایل ماه می نشان می‌دهد، شمار مبتلایان این ویروس در آمریکا شاید 10 برابر آمارهای رسمی باشد.

سه روز پیش نیز «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به تبلیغ دارویی پرداخت که شواهدی برای موثر بودنش در درمان کرونا وجود ندارد.

آمریکا

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها