هشدار پلیس به فعالیت سینماها در روزهای اوج کرونا

روزانه رکوردهای جدیدی از کرونا به ثبت می‌رسد و در آخرین گزارش‌ها تهران هم به وضعیت قرمز رسیده است، اما دیگر خبری از محدودیت‌هایی که در ابتدای سال گفته شده بود، نیست. یکی از این محدودیت‎ها پیرامون فعالیت سینماها بود، موضوعی که معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران نسبت به آن هشدار داده است.

هشدار پلیس به فعالیت سینماها در روزهای اوج کرونا
کد خبر: 423106
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۱۳:۱۴:۱۵

اعتمادآنلاین| سرهنگ نادر مرادی، درباره فعالیت سینماها در روزهای اوج کرونا گفت: برابر دستورالعمل صادره یکسری از مشاغل و صنوف پرریسک اجازه فعالیت در دوران شیوع کرونا را ندارند که سینماها نیز یکی از آنها هستند و نباید فعالیت کنند.

وی درباره بلیت فروشی برخی از سینماها نیز اظهارکرد: ما نامه ای هم به بخش مربوطه در وزارت ارشاد فرستاده‌ایم و نسبت به این موضوع هشدار و تذکر داده ایم. امیدوارم وزارت ارشاد نسبت به این موضوع ورود کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس با هرگونه موارد تخلف و بی توجهی اماکن عمومی به مصوبات ستادملی مقابله با کرونا برخورد خواهد کرد، گفت: هشدار پلیس به مسئولان واحدهای صنفی پر ریسک و امکان عمومی این است که حتما مصوبات ستادملی مقابله با کرونا را رعایت کنند، در غیر اینصورت با موارد تخلف برخورد خواهد شد. در این مورد نیز امیدواریم که وزارت ارشاد اقدامات مربوطه را انجام دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها