مصطفی ماهی، مهدی پاشازاده و دوپینگ!

مصطفی ماهی بازیکن سابق فوتبال گفت: شب بازی فجر سپاسی با سرخ پوشان پاکدشت آمپول زدیم و دکتر تیم به همراه آقای نیک سیرت به من دارو دادند درصورتی که من اطلاعی از این دارو‌ها نداشتم و به دلیل اینکه بازیکنان اصلی این دارو را مصرف کردند من نیز آن را خوردم.

مصطفی ماهی، مهدی پاشازاده و دوپینگ!
کد خبر: 423195
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۰۸:۱۰:۲۰

اعتمادآنلاین| مصطفی ماهی بازیکن سابق فوتبال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «چهار چهار دو» درباره ماجرای دوپینگش اظهار داشت: سال گذشته در بازی با فجر سپاسی به علت پارگی از ناحیه زیر شکم حدود یک ماه در خانه بستری بودم؛ شب بازی فجر سپاسی با سرخ پوشان پاکدشت آمپول زدیم و دکتر تیم به همراه آقای نیک سیرت به من دارو دادند درصورتی که من اطلاعی از این دارو‌ها نداشتم و به دلیل اینکه بازیکنان اصلی این دارو را مصرف کردند من نیز آن را خوردم.

وی افزود: پس از مدتی مسئول دوپینگ به من تذکر داد که باید قبل از مصرف دارو سوال بپرسید و بدانید چه چیزی را مصرف می‌کنید. پس از چندین بار تماس با نیک‌سرت و پاشازاده و عدم پاسخگویی آن‌ها، پیام ارسال کردم و گفتند نگران نباشم.

این بازیکن فوتبال با اشاره به اینکه احترام زیادی برای پاشازاده قائل است، بیان کرد: با وجود مصرف قرص، شربت و آمپول هیچ تاثیری در بازی ما نداشت و سه گل هم خوردیم. چندین بار در بازی‌های مختلف از جمله بازی‌های آسیایی و لیگ برتر تست دوپینگ دادم و جواب آن منفی بود.

ماهی در پایان تصریح: چندین بار به پاشازاده پیام داده‌ام و از او درخواست کردم تا به پیام‌های من جواب دهد. من در حال حاضر به کار بنایی مشغول هستم این در حالی‌ست که سال گذشته در بازی‌های آسیایی حضور داشتم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها